فروش کالا با تخفیف و تسهیل مناسب؛
تابناک سمنان: سید مجتبی زرگر سرپرست اداره اصناف و تشکل‌های سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان گفت: سومین جشنواره هفته‌های خرید اینترنتی کشور در استان با هدف تشویق مردم به خرید اینترنتی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۶۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 07 March 2021

چگونه یک خرید اینترنتی ایمن داشته باشیم؟ - ایرنا زندگی

 

سرپرست اداره اصناف و تشکل های سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان روز یکشنبه به رسانه ها افزود: استان سمنان به عنوان سومین استان مجری این طرح در کشور انتخاب شد که در این طرح کسب و کارهای برخط از ۲۳ تا ۲۹ اسفند ۹۹ از طریق سامانه www.ecfestival.ir اقدام به ارائه و فروش کالاها و خدمات خود با تخفیف و تسهیل مناسب می کنند.

وی اظهار داشت: جشنواره هفته‌های خرید اینترنتی ایران ، رویدادی است که می‌کوشد با فراهم سازی بستر مناسب برای ارائه خدمات به سراسر شهرهای ایران، نه تنها گستره سرویس‌های اینترنتی در حوزه‌های مختلف را برای همه مردم ایران دسترس پذیر سازد، بلکه فرصتی مناسب برای تمامی کسب‌وکارهای مجازی و کسب‌وکارهای استان است تا در یک هم‌افزایی سازنده، خدمات خود را به مخاطبان وسیع‌تر و متنوع تر عرضه کنند.

سید مجتبی زرگر گفت: این طرح با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان و اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی در راستای حمایت از کسب‌ و کارهای فعال در زمینه ارائه خدمات و فروش برخط و استفاده از این ظرفیت برای پشتیبانی از کسب‌وکارها و اصناف در استان‌ و همچنین تشویق عموم مردم به خرید اینترنتی انجام می شود.

زرگر با اشاره به اهداف اجرای این طرح گفت: هدف از برگزاری این طرح حمایت از کسب‌وکارها و اصناف محلی هر استان، حمایت از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده در کرونا، ترویج فرهنگ خرید اینترنتی در همه بخش‌های کشور، دسترسی کسب‌وکارهای محلی به بازاری به وسعت ایران ، قطع زنجیره ویروس کرونا و محدود نماندن خدمات در پایتخت است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار