۷۵۰ تن میوه شب عید؛
تابناک سمنان: علیرضا شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: برای تامین نیاز مردم ۷۵۰ تن انواع میوه در انبار‌های استان ذخیره و به موقع در شهرستان‌های هشت گانه استان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۴۵۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳ 03 March 2021

ارزش ارزی صادرات کالا از استان، ۸ درصد افزایش پیدا کرد

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی یکی از انبارهای ذخیره میوه شب عید در شهر سمنان، با بیان اینکه ۷۵۰ تُن میوه اعم از پرتقال و سیب، ویژه تنظیم بازار شب عید در استان ذخیره شده است، تاکید کرد: میوه تنظیم بازار ویژه شب عید، از ۲۷ اسفند سال جاری توزیع و در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه کمبودی در زمینه تأمین میوه شب عید در استان وجود ندارد و به مقدار کافی ذخیره سازی شده است، ابراز کرد: این میوه‌ها به قیمت مصوب دولتی عرضه و درباره مکان‌های آن اطلاع رسانی می‌شود.

علیرضا شریفی نژاد با بیان اینکه از ۷۵۰ تُن میوه شب عید در استان ۵۰۰ تُن پرتقال و ۲۵۰ تن سیب ذخیره شده و با قیمت مصوب تنظیم بازار بین هم استانی‌ها توزیع می‌شود، افزود: میوه‌های شب عید از جمله سیب و پرتقال با اقدامات سازمان صمت و اتحادیه تعاونی روستایی خریداری و در انبارهای استان ذخیره سازی شده است.

شریفی نژاد ابراز داشت: در صورت افزایش تقاضا برای میوه در ایام نوروز سال آینده، آمادگی برای خریداری و توزیع میوه اعم از پرتقال و سیب با قیمت مصوب تنظیم بازار در استان وجود دارد و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار