سکوت ساکت مقابل سئوالات خبرنگاران
ساکت الهامی پس از حضور در باشگاه استقلال، شایعه دستیار اول بودنش در کادرفنی فرهاد مجیدی را رد کرد.
کد خبر: ۹۴۵۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲ 03 March 2021

به گزارش تابناک سمنان در حالیکه به نظر می رسد کار انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال تمام شده است، اما حضور ساکت الهامی در ساختمان این باشگاه باعث حدس و گمان هایی در رابطه با اینکه ممکن است او نیز یکی از گزینه های سرمربیگری آبی پوشان باشد نیز مطرح شد.


با این وجود اخباری در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد که کار انتخاب مجیدی به عنوان سرمربیگری استقلال تمام شده است و قرار است ساکت الهامی به عنوان دستیار فرهاد مجیدی در این باشگاه به کار مشغول شود. شایعه ای که توسط الهامی تکذیب شد.


ساکت الهامی پس از حضور در ساختمان باشگاه استقلال و در جمع خبرنگاران درخصوص اینکه احمد مددی اسمی از او در میان گزینه های سرمربیگری نبرده و علت حضور او در باشگاه چه بوده است گفت: «نمیدانم، من برای کاری در اینجا حاضر شدم.» 


الهامی سپس در پاسخ به اینکه شما عضو باشگاه استقلال نیستید پس اینجا چه کاری داشتید گفت: «به هر حال استقلالی هستم.» او سپس درباره اینکه آیا احتمال دارد روی نیمکت استقلال بنشیند، گفت: «نمی توانم الان چیزی بگویم.»

 

 
 

الهامی درخصوص اینکه چقدر احتمال دارد سرمربی استقلال شود یا به عنوان دستیار به کادرفنی اضافه شود گفت: «من دیگر تا آخر عمرم دستیار نمی شوم. اینجا یک کاری داشتم و در دفتر باشگاه استقلال حضور پیدا کردم. الان نمی تونم چیزی بگویم چون نمی توانم درباره اتفاقی که رخ نداده حرف بزنم.»


وی درباره اینکه او و مجیدی از گزینه های سرمربیگری هستند از روند مذاکراتش با احمد مددی گفت: «آقای مددی به من لطف دارند. من همیشه استقلالی بودم و استقلالی هستم ولی کلا می گویم که ان شالله اتفاقی رخ می دهد که برای استقلال خوب باشد چون مردم خیلی در این چند ساله اذیت شده اند.»


او درباره اینکه آیا اگر روی نیمکت استقلال بنشیند، این تیم می تواند قهرمان بشود، گفت: «این تیم می تواند قهرمان آسیا هم بشود.» الهامی در پایان درباره روند مذاکراتش با مدیرعامل استقلال نیز گفت: «الان نمی توانم چیزی بگویم. از آقای مددی بپرسید.»

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار