معاون فرماندار میامی خبر داد:
معاون فرماندار میامی از اجرای طرح مقابله با گران فروشی بازار شب عید شهرستان خبر داد و گفت: کسبه ملزم به رعایت نرخ نامه مصوب شدند.
کد خبر: ۹۴۵۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹ 02 March 2021

اجرای طرح مقابله با گران‌فروشی بازار شب عید در میامی

 

به گزارش تابناک سمنان عباس طاهران پور ظهر سه شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار میامی به میزبانی فرمانداری با اشاره به تصویب نرخ نامه و ابلاغ به کسبه برای تنظیم بازار شب عید، تاکید کرد: طرح برخورد با گران فروشی و تخلفات اصناف با همکاری صمت شهرستان اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه اداره صمت و اتاق اصناف باید در روزهای پایانی سال نظارت جدی‌تری بر بازار داشته باشند، تاکید کرد: یکی از اهداف اجرای طرح تشدید نظارت‌های نوروزی، جلوگیری از سو استفاده فرصت‌طلبان است که در این زمینه هشدارهای لازم داده شده است.

معاون فرماندار میامی با بیان اینکه گران‌فروشی به‌هیچ‌وجه قابل‌قبول نیست و نرخ‌های مصوب باید مدنظر اصناف و فروشندگان باشد، ابراز کرد: برای مقابله با تخلفات بازرسی‌ها و نظارت‌ها تشدید و با همراهی فرمانداری، اتحادیه‌ها، صنعت معدن، بهداشت و… صورت می‌گیرد.

طاهران پور با بیان اینکه برای تأمین مایحتاج ضروری مردم و تنظیم بازار نیز اقداماتی صورت گرفته که از جمله آنها تهیه میوه شب عید است، تاکید کرد: توزیع و عرضه این میوه در شهر و روستاهای میامی متعاقباً اعلام می‌شود.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار