سرپرست فرمانداری شاهرود:
جلالی با بیان اینکه کمبود کالای اساسی در شاهرود وجود ندارد، گفت: اتحادیه‌ها توزیع اقلام اساسی را در سطح شهرستان شاهرود بر عهده دارند.
کد خبر: ۹۴۳۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴ 26 February 2021

 

به گزارش تابناک سمنان ابوطالب جلالی سرپرست فرمانداری شاهرود  در نشست ستاد تنظیم بازار این شهرستان ضمن بیان اینکه کمبود اقلام اساسی در این شهرستان وجود ندارد، ابراز داشت: در نظام توزیع با مشکلاتی مواجه هستیم که این موضوع نیز طی نشست‌های مختلف مورد بحث قرار گرفته است.

او با بیان اینکه اتحادیه‌ها امروز رکن اصلی توزیع اقلام اساسی مردم هستند، افزود: اتحادیه‌ها باید کمک کنند تا نظارت بر چرخه توزیع اقلام اساسی مورد نیاز مردم به خصوص در ایام منتهی به شب سال نو که تقاضا افزون می‌شود، کامل‌تر و جدی تر صورت گیرد.

سرپرست فرمانداری شاهرود با بیان اینکه برخی از اصناف با احتکار کالا بازار را در شب عید متشنج می‌کنند که باید با آنها برخورد شود، گفت: ظرفیت بسیجیان آموزش دیده برای نظارت بر بازار و همراهی با بازرسان صنعت معدن در کنار همراهی اتحادیه‌ها یکی از راهکارهای افزایش و تشدید طرح‌های نظارتی است.

جلالی با بیان اینکه توزیع اقلام اساسی مورد نیاز مردم بر حسب نیاز هر منطقه و محله و جمعیت آن، وظیفه اتحادیه‌ها است، گفت: در روستاها این رسالت در کنار مقوله تشدید نظارت‌ها بر بازار، بر عهده بخشداری‌ها و دهیاری‌ها گذاشته شده است.

او با بیان اینکه با توجه به نارنجی شدن شرایط کرونا در شاهرود، کسبه و مردم می‌بایست پروتکل‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند، بیان کرد: فروشگاه‌هایی که مشتریان مخصوص خود را دارند می‌بایست با نوبت دهی به این افرا، پیک تردد مشتریان خود را بین روزهای اسفند ماه تقسیم کنند تا شاهد تجمع نباشیم از سوی دیگر باید از ظرفیت مجازی و فروش اینترنتی نیز بهتر بهره گیری شود تا شاهد ازدحام نباشیم زیرا شرایط تجمع می‌تواند وضعیت کرونا در شاهرود را با مخاطرات حتی بیشتری هم روبرو سازد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار