لوئیس سوارز می تواند در پایان همین فصل و به رایگان اتلتیکومادرید را ترک کند.
کد خبر: ۹۴۰۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴ 15 February 2021

به گزارش تابناک سمنان وقتی که اتلتیکو مادرید در تابستان گذشته لوئیس سوارز را به خدمت گرفت، زمان زیادی را صرف بررسی تمام جزئیات قرارداد دو ساله این مهاجم باتجربه کرد. به عنوان مثال بند پاداشی برای رسیدن به 20 گل در قرارداد گنجانده شده و لوییس سوارز با زدن 15 گل فاصله چندانی تا دریافت این پاداش ندارد. او تا اینجای فصل نقش مهمی در عملکرد درخشان تیمش داشته و از بخت های مهم فتح جایزه بهترین گلزن لالیگا نیز محسوب می شود.

 

 

اما طبق ادعای نشریه مارکا، در این قرارداد بندی وجود دارد که به لوییس سوارز اجازه می دهد در 30 ژوئن و تنها بعد از یک فصل از اتلتیکو مادرید به طور رایگان جدا شود. با این حال، سوارز 34 ساله قصد انجام چنین کاری را نداشته و نمی خواهد از این بند استفاده کند. سوارز از حضور در ترکیب اتلتیکو خوشحال است و دوست دارد زیر نظر دیگو سیمئونه کار کند. همچنین مدیران اتلتیکو مادرید نیز نگران این بند نبوده و از در اختیار داشتن یک مهاجم کلاس جهانی خوشحال هستند.

لوییس سوارز انگیزه فراوانی دارد تا به بارسلونا ثابت کند در مورد فروش او آنهم به یک رقیب داخلی اشتباه کرده اند. اتلتیکومادرید با درخشش فوق العاده لوئیس سوارز فاصله زیادی با فتح عنوان قهرمانی در لالیگا ندارد و عملکرد درخشان این مهاجم اوروگوئه ای باعث شده بسیاری از هواداران بارسلونا حسرت جدایی او در تابستان سال گذشته را بخورند.
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار