هریستو استویچکوف:
هریستو استویچکوف اسطوره بلغاری بارسلونا مثل همیشه به دفاع از لیونل مسی در قبال انتقادات پرداخت.
کد خبر: ۹۴۰۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸ 15 February 2021

به گزارش  تابناک سمنان  دو هفته پیش روزنامه ال موندو مبلغ قرارداد مسی با بارسلونا را فاش کرده و مشخص شد که کاپیتان بارسا برای چهار سال قراردادی 555 میلیون یورویی با کاتالان ها بسته بود. موضوعی که جنجال بسیاری در بارسلونا بر پا کرد. سوالی که پس از افشای این قرارداد برای فوتبال دوستان ایجاد شده است این است که: آیا مسی اینقدر می ارزد؟

مسی متهم به این شده است که مسبب اصلی وضعیت بد اقتصادی کنونی بارسلوناست.

 

هریستو استویچکوف ستاره سابق بارسلونا در دفاع از لیونل مسی گفت:« انتقادات از مسی را درک نمی کنم. مگر او کسی را مجبور کرده بود که خواسته هایش را قبول کند؟ باشگاه با بررسی همه جوانب درخواست های او را قبول کرد و قرارداد به امضا رسید. حالا هم معتقدم رئیس بعدی باید با مسی وارد مذاکره شده و یک قرارداد معقول را مقابل او بگذارد که به سود دو طرف باشد. مسی باید در بارسا بماند.»

 

 

 

 

رونالد کومان:« ما باهم در بارسلونا بازی می کردیم و نسبت به او شناخت کافی دارم. رونالد مورد اطمینان من است و معتقدم خوب هم کار کرده است. اینکه مربی بارسا فوتبالیست خود باشگاه بوده باشد، فاکتور خیلی مهمی است. او فضای بارسلونا را به خوبی می شناسد و باید به کارش ادامه دهد. بازیکنان جوان باید سعی کنند از او یاد بگیرند.»

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار