رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان گفت: موزه هنر با نمایش آثار هنرمندان شهرستان در مجتمع فرهنگی و هنری شهید شاهچراغی آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۴۰۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹ 14 February 2021

به گزارش تابناک سمنان حسین امینیان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان گفت: گالری هنر‌های تجسمی، فروشگاهی برای آثار و صنایع دستی هنرمندان و نمایش کتاب نویسندگان، از بخش‌های این موزه است.

او ضمن بیان اینکه در این موزه تلاش شده است  فضایی متفاوت برای ارائه مجموعه‌ای از هنر‌ها برای عموم فراهم شودافزود : این موزه به صورت دائمی، با بیش از ۱۰۰ اثر تشکیل شده است و به کار خود ادامه می‌دهد که راهی برای ارتباط بیشتر مردم با هنر است.

حسین امینیان ابراز داشت: بیشتر فضای این موزه متعلق به آثار هنرمندان جوان برای نمایش است، تلاش بر این است تا بتوان با ایجاد این فضا‌های فرهنگی و هنری، مکانی برای معرفی هنرمندان جوان و ایجاد انگیزش در این افراد فراهم شود.

او افزود: در این موزه، آثار برگزیده به صورت فصلی به روزرسانی می‌شود تا بتوان از آثار همه هنرمندان بهره برد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه راهنمایی لذت بردن از هنر، کارگاه برندسازی هنرمند و کارگاه روش‌های برگزاری یک نمایشگاه برای هنرمندان، به صورت تخصصی از جمله برنامه‌های هنری این اداره است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار