کد خبر: ۹۴۰۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷ 13 February 2021

 

به گزارش تابناک سمنان Resident Evil Village مطمئناً یکی از مورد انتظار ترین عناوین در سال ۲۰۲۱ است. پیتر فابیانو تهیه‌کننده‌ی این اثر صحبت ‌هایی در مورد این بازی داشته است.

درباره لیدی دیمیترسکو، یکی از آنتاگونیست‌های در بازی، چیزهای زیادی گفته شده است. ظاهر و قدرت خون آشام مانند او برای Resident Evil کاملاً جدید به‌نظر می‌رسد، اما در مصاحبه‌ای که در آخرین مجله‌ی رسمی Playstation منتشر شده است. پیتر فابیانو، تهیه کننده‌ی کپکام (CAPCOM) توضیح داد که همه چیز در Resident Evil Village در نهایت متناسب با توقعاتی است که از این سری وجود دارد.

دیمیترسکو و سه دخترش همه‌ی آنچه را که شما از خون آشام‌ها انتظار دارید، بروز می‌دهند. ما نمی‌خواهیم داستان را افشا کنیم، اما چیزی که می توانم بگویم این است که موجودات همه جای دنیای بازی هستند. می‌توانیم به شما اطمینان دهیم که Resident Evil Village جهان و تاریخچه‌ی کلی سری را در نظر می‌گیرد.

سپس فابیانو ادامه داد:

تیم سازنده معتقد است که این اثر تلاشی است برای ساخت بهترین بازی وحشت بقا که تاکنون با ساخته شده است. از اواخر بازی Resident Evil VII: Biohazard، طراحی و برنامه‌ریزی چیزی در ذهن توسعه دهندگان ما بود. تیم کاملاً به عنوان یک شخصیت به ایتان وابسته شد، بنابراین ما می‌دانستیم که می خواهیم داستان او را ادامه دهیم. ما می‌خواستیم ادامه دهیم تا بازی‌بازان این عنوان را از نگاه قهرمان داستان ایتن وینترز تجربه کنند. به هر حال این اثر ادامه‌ی بازی Resident Evil VII: Biohazard است.

فابیانو در پاسخ به میزان الهام‌گیری این اثر از Resident Evil 4 پاسخ داد:

خواهید دید که ما از Resident Evil 4 بسیار الهام گرفته‌ایم. تیم توسعه‌دهنده تلاش زیادی برای ایجاد یک احساس واقعی کرده است. شگفتی‌های زیادی وجود دارد که شما را هیجان زده خواهد کرد. بازی‌بازان تعادلی بین نبرد، ماجراجویی و حل معما پیدا خواهند کرد.

بازی Resident Evil Village در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۷ می ۲۰۲۱) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس، سری اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار