سرپرست آکادمی زبان دانشگاه محقق اردبیلی گفت: ما تقویم برگزاری آزمون‌های زبان را تدوین کردیم و هیچ الزامی نیست که این تقویم با برنامه تحصیلی دانشجویان منطبق باشد.
کد خبر: ۹۴۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵ 13 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، رضا عبدی در جلسه هماهنگی برگزاری آزمون زبان uma-LPT در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: این آزمون‌ها به صورت مستمر و با برنامه‌ریزی دقیق به همت دانشگاه محقق اردبیل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه محقق اردبیلی در نظر دارد این آزمون را خود مدیریت و برگزار کند، تصریح کرد: به منظور برگزاری بهینه نیازمند بهره‌گیری از دو نرم‌افزار شامل تحت وب و تحلیل آزمون هستیم.

سرپرست آکادمی زبان دانشگاه محقق اردبیلی با اذعان به اینکه نرم‌افزار تحت وب می‌تواند فرآیند ثبت‌نام را مدیریت کند، گفت: علاوه بر این از طریق نرم‌افزار تحلیل آزمون نسبت به تحلیل نتایج آزمون اقدام می‌کنیم.

عبدی با بیان اینکه درخواست تأمین این دو نرم‌افزار در دست بررسی است، افزود: با تأمین آن طی روز‌های آتی می‌توان نسبت به برنامه‌ریزی آزمون در مهر ماه اقدام کرد.

وی با بیان اینکه کمیته برگزاری آزمون پیش‌بینی شده، از برگزاری این آزمون در دو نوبت در سال خبر داد و بیان کرد: هر داوطلبی حتی از دانشگاه‌های دیگر می‌تواند با ثبت‌نام اینترنتی از آزمون استفاده کند.

عبدی در مورد برخی پیشنهادات مبنی بر تنظیم تقویم برگزاری آزمون متناسب با برنامه تحصیلی دانشجویان اضافه کرد: ما تقویم زمانی برای برگزاری آزمون مشخص کردیم و ضرورت ندارد با برنامه آموزشی دانشجویان منطبق باشد.

وی به ضرورت سفارش سئوالات آزمون به طراحان اشاره کرد و گفت: اعتبار آزمون اهمیت ویژه دارد و باید سطح برگزاری به شکلی باشد که بتواند اعتبار آن را اثبات کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی در مورد پیشنهادی مبنی بر تشکیل بانک اطلاعاتی سئوالات افزود: ما سئوالات سفارش شده را درخواست می‌کنیم و به مرور زمان طی دو الی سه سال این بانک تشکیل می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نرگس مرادگنجه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
با اهدا سلام

از زحمات شما بی نهایت سپاسگزارم.

می توانید موارد آزمون را نیز یاداوری بفرمایید.که ازمون در چه زمینه هایی است مثلا .گرامر ،درک مطلب لغت و ؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار