علی اصغر خانی خبر داد؛
تابناک سمنان: علی اصغر خانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس گفت: بخش‌های زیرساختی و توسعه‌ای و اقدامات حوزه دولت در شهرستان میامی نیازمند بازنگری است
کد خبر: ۹۳۸۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 07 February 2021

Image result for روستای میامنی

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در آئین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی میامی گفت: میامی وسعت و توانمندی لازم برای توسعه را دارد و وجود زیرساخت‌ها حرف اول را در پیشرفت و توسعه می‌زند.

وی با اشاره به اینکه همچنان مشکلات در برخی روستاهای میامی وجود دارد که باید برطرف شود، افزود: بخش‌های زیرساختی و توسعه‌ای و اقدامات حوزه دولت در شهرستان میامی نیازمند بازنگری است.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی با تأکید بر اینکه بستر سرمایه‌گذاری در مناطقی ایجاد می‌شود که توسعه‌یافته یا در مسیر توسعه باشد، تصریح کرد: باید تلاش کرد تا ادارات و دستگاه‌های اجرایی به‌صورت کامل در این شهرستان مستقر شوند.

علی اصغر خانی با اشاره به مشکلات بودجه سال آینده بیان کرد: در تلاش هستیم تا بحث وسعت را به ساختار بودجه سال ۱۴۰۰ اضافه کنیم و این در حالی است که بیشترین بودجه کشور را شهرهای بزرگ می‌بلعند.

خانی بابیان اینکه اولویت واگذاری اراضی و اماکن مازاد دولت را باید به مردم محلی در شهرها و روستاها داد، گفت: برخی از اماکن باید تغییر کاربری داده شود در مسیر میامی به شاهرود و همچنین شاهرود به بسطام دو طرف جاده برای کشاورزی فریز شده که در برخی موارد لازم است تغییر کاربری داده شود تا شاهد رشد و توسعه در منطقه باشیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار