امام‌جمعه مهدی‌شهر:
امام‌جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه افزایش فاصله طبقاتی زیبنده نظام نیست، گفت: در انتخابات ۱۴۰۰ باید دولتی پاک‌دست و طرفدار مستضعفان تشکیل شود.
کد خبر: ۹۳۸۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶ 05 February 2021

افزایش فاصله طبقاتی زیبنده نظام نیست/ ضرورت تشکیل دولتی پاک‌دست

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام محمد بارانی ظهر آدینه در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بعد از پیروزی یک جهان‌بینی برتر و ایدئولوژی جدید مبتنی بر فطرت و کرامت انسان ایجاد کرده است که منجر به حفظ معنویت و ارزش‌های شخصیتی افراد می‌شود.

وی همچنین افزود: این ایدئولوژی برتر جهانی می‌شود و برخلاف میل باطنی دشمنان، انقلاب اسلامی ایران در حال صادر شدن به سراسر جهان است و درواقع در ایران اتفاقی افتاد که اسرائیل به لرزه آمد و به‌زودی از صحنه گیتی حذف خواهد شد.

امام‌جمعه مهدی‌شهر بابیان اینکه انقلاب اسلامی پایگاه استکبار جهانی را در منطقه و خاورمیانه از بین برد، خاطرنشان کرد: ۴۲ سال است که دشمنان درصدد تحریف و نابودی این انقلاب هستند اما تا کنون راهی از پیش نبردند.

بارانی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران جهانیان را بیدار کرد و اکنون در منطقه نفوذ پیداکرده است، بیان کرد: این انقلاب حرکت روبه‌جلو است و ایران اسلامی در ۴۲ سال گذشته توانسته در بخش‌های مختلفی ارتقا یابد.

وی با اشاره به لزوم معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برای عموم مردم یادآور شد: ارتقای رتبه علمی ایران از رتبه پنجم به رتبه اول و کسب رتبه‌های برتر در علوم مختلف بیوشیمی، هوافضا، ژنتیک، داروسازی و در انرژی خورشیدی و گاز و صنایع مختلف ازجمله دستاوردهای مهمی است که در این مدت کسب‌شده است.

امام‌جمعه مهدی‌شهر بابیان اینکه اکنون ۹۶ درصد از مردم از آب سالم بهداشتی استفاده می‌کنیم، تصریح کرد: پیش از انقلاب ۵۱ درصد مردم از آب بهداشتی برخوردار بودند و اکنون ارزان‌ترین برق دنیا را در اختیار مردم داریم.

بارانی با اشاره به اینکه اکثر شهرها و روستاها گازرسانی شده است، اضافه کرد: علاوه بر همه این پیشرفت‌ها ما دو مانع بزرگ برای پیشرفت کشور داشتیم که ازجمله آن عوامل بیرونی مثل جنگ با داعش، تحریم‌ها و غیره و موانع داخلی ازجمله نداشتن اهتمام جدی برای مبارزه با فساد بود.

وی با اشاره به افزایش فاصله طبقاتی در ایران بیان کرد: در انتخابات ۱۴۰۰ باید دولتی ایجاد شود که پاک دست و طرفدار مستضعفان باشد.

امام جمعه مهدی‌شهر بر ضرورت مبارزه با اشرافی‌گری و رفاه‌زدگی تاکید کرد و گفت: عدالت محوری و استفاده از کالای ایرانی از عوامل درونی است که می‌تواند بستر لازم برای پیشرفت ایران اسلامی را فراهم کند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار