روز چهارم دهه فجر؛
تابناک سمنان: علی تشنه دل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در چهارمین روز از دهه مبارک فجر، سه واحد تولیدی صنعتی و معدنی در دامغان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۷۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳ 03 February 2021

بهره مندی بیش از 2 هزار خانوار نیمروزی از مزایای طرح های دهه فجر - ایرنا

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در حاشیه مراسم افتتاح همزمان پروژه های دهه فجر در شهرستان دامغان که با حضور استاندار و مسئولین استانی و محلی انجام شد ، با اعلام این خبر افزود: همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر و به صورت همزمان ، واحد تولیدی بانیان صنعت آسیا ، تولیدی مرتضی و تولیدی پائیزی شهرستان دامغان افتتاح و بهره برداری شد.

وی افزود: شرکت بانیان صنعت آسیا در شهرک صنعتی دامغان مستقر می باشد که با سرمایه‌گذاری حدود 162 میلیارد ریال ظرفیت تولید سالانه بیش از 1170 تن مواد اولیه داروهای شیمیایی را دارد که زمینه اشتغال 12 نفر را فراهم کرده است.

علی تشنه دل با اشاره به حجم سرمایه گذاری صورت گرفته در این واحدها تصریح کرد: برای راه اندازی این سه واحد تولیدی بیش از 220 میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است و زمینه اشتغال بیش از 40 نفر نیز فراهم شده است.

علی تشنه دل افزود: واحد فرآوری منگنز مرتضی با ظرفیت تولید 1200 تن فروسیلیکو منگنز و واحد تولیدی پائیزی تولید کننده زغال از ضایعات سلولزی با ظرفیت تولید سالانه 150 تن از دیگر پروژه های افتتاح شده در چهارمین روز از دهه فجر در شهرستان دامغان بود که برای راه اندازی این طرح ها حدود 58 میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده و 30 نفر نیز مشغول به کار خواهند شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار