در ۴۵ روز پایانی سال؛
تابناک سمنان: مهدی یحیایی معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان سمنان از آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار شب عید در استان سمنان خبر داد و گفت: جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها در دستور کار است.
کد خبر: ۹۳۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱ 03 February 2021

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان سمنان ضمن بیان اینکه طرح تشدید نظارت بر بازار شب عید در استان سمنان از ۱۵ بهمن‌ماه آغاز می‌شود، اظهار داشت: جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها و گران‌فروشی ازجمله رویکردهای مهمی است که در این ایام در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه رصد و پایش بازار در ایام نوروز هم تداوم خواهد داشت  تصریح کرد: کشیک‌های نوروزی در ایام تعطیلات نوروز فعال هستند  و این طرح تا دو ماه ادامه خواهد داشت،

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه این بازرسی ها توسط 40 اکیپ بازرسی می شوند تصریح کرد: در حال حاضر ۵۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان انجام می‌شود و این بازرسی‌ها توسط ۴۰ اکیپ بازرسی مشترک شامل بازرسان سازمان صمت استان و اتاق اصناف و با همکاری بسیج اصناف و ناظران افتخاری برگزار خواهد شد.

یحیایی با اشاره به اینکه ۸۰ نفر در این طرح مشارکت خواهند داشت، تصریح کرد: رصد وضعیت نرخ کالا و خدمات موجود، کمبود و فراوانی کالا و خدمات ضروری اولویت‌دار در سطح عرضه در دستور کار است.

او افزود: عموم مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ آگاه سازند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار