با توجه به پایان مهلت در پرونده ماریو بودیمیر
ورزش سه: باشگاه پرسپولیس تا ۳۱ ژانویه فرصت داشت با پرداخت مطالبات مهاجم کروات خود مانع از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی شود که بعد از ناکامی در پرداخت از سوی فیفا با محرومیت مواجه شد.
کد خبر: ۹۳۶۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 01 February 2021

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس

 

به گزارش تابناک سمنان سرخپوشان پایتخت که پس از صدور حکم دادگاه عالی ورزش 45 روز برای پرداخت حقوق ماریو بودیمیر فرصت داشتند، نتوانستند این کار را انجام دهند و حالا با پنجره بسته نقل و انتقالاتی مواجه شده اند. این در حالی است که این باشگاه در صورت پرداخت مبلغ اعلامی از سوی فیفا به بودیمیر، بلافاصله پنجره اش باز خواهد شد و باید دید چه زمانی موفق به انجام این مساله خواهد شد.

 

ماریو بودیمیر حدود 500 هزار یورو از پرسپولیس طلبکار است و اگر قرمزها نتوانند تا آغاز نقل و انتقالات با او تصفیه حساب کنند، از خرید بازیکن جدید منع می‌شوند و نمی‌توانند در نقل و انتقالات فعالیتی داشته باشند. نکته جالب این که علاوه بر 475 هزار یورو + 5 درصد جریمه سالیانه، پرداخت حق دادرسی نیز برعهده باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

 

بودیمیر کروات در نیم فصل دوم لیگ هجدهم پیراهن پرسپولیس را برتن کرد و به عنوان خرید جدید این تیم از دیناموزاگرب، با سروصدای زیاد به جمع یاران برانکو ایوانکوویچ ملحق شد اما هرگز نتوانست رضایت طرفداران را جلب کند و در نهایت نیز با دو گل ایران را ترک کرد و به خاطر عدم پرداخت مطالباتش قرارداد را فسخ و به فیفا شکایت کرد.

نکته عجیب این است که پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی نیز سایه پنجره بسته را روی سر خود حس می‌کرد اما در نهایت توانست بدهی به برانکو را پرداخت کند و از این پرونده جان سالم به در ببرد. احتمالا در ماه های آینده نیز رای نهایی درباره گابریل کالدرون صادر خواهد شد تا قرمزها همچنان با پرونده های خارجی خود دست و پنجه نرم کنند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار