جلسات بدون خروجی شورای راهبردی آب استان
تابناک سمنان: معاون عمرانی استاندار بدون اشاره به خروجی این همه جلسه درشورای راهبردی آب استان با اشاره ضمنی به عدم جدیت وزارت نیرو اعلام کرد، بیست و شش هزار میلیارد تومان برای اجرای پروژه انتقال آب دریای خزر به سمنان لازم است، در حالی که استانداری سمنان برای تأمین این اعتبار از وزارت نیرو فقط پیگیری می کند!
کد خبر: ۹۳۶۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲ 31 January 2021

‌معاون عمرانی استاندار سمنان در جلسه شورای راهبردی آب استان ضمن بیان اینکه پروژه ملی انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی مؤلفه‌ای مؤثر و محرک در بحث توسعه همه‌جانبه استان سمنان است، اظهار داشت: بر اساس برآوردها ۲۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه نیاز است.

8سال زمان برای صدور مجوز!

وی با تأکید بر اینکه مجوزهای لازم صادرشده است، خاطرنشان کرد: صنعت باید در این خصوص به‌صورت ویژه و جدی‌تر پای‌کار باشد و نیاز است تا ای درو و ایمیدرو در بحث انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی سرمایه‌گذاری کنند.

منوچهر فخری بابیان اینکه تمام اجزای استان باید برای تحقق و به سرانجام رسیدن پروژه انتقال آب دریای خزر به‌عنوان یک پروژه ملی و مؤثر در بحث توسعه استان پای‌کار باشند، تصریح کرد: کمبود آب، چالش جدی آینده استان در بحث توسعه همه‌جانبه است و تسریع در انجام امور اجرایی این پروژه به‌عنوان یک پروژه ملی و مطالبه مردمی، امری ضروری است.

جدیت در وزارت نیرو وجود ندارد!

فخری با اشاره به اینکه در بحث تأمین مالی پروژه، نیاز است تا وزارت نیرو نیز به این مهم به‌صورت جدی‌تر ورود کند، یادآور شد: موارد و مسائل این طرح طی جلسه‌ای با حضور استاندار و وزیر صنعت، معدن و تجارت پیگیری و بررسی خواهد شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار