فرماندار مهدی‌شهر:
مهر: فرماندار مهدی‌شهر بابیان اینکه ۴۲ پروژه عمرانی و اقتصادی طی ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: برای این طرح‌ها جمعاً ۴۳۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
کد خبر: ۹۳۶۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶ 30 January 2021

۴۳۸میلیارد ریال پروژه عمرانی و اقتصادی در مهدی‌شهر افتتاح می‌شود

به گزارش تابناک سمنان عبدالرضا میقانی بعدازظهر شنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی فرمانداری مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه ۴۲ پروژه عمرانی و اقتصادی طی ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، ابراز داشت: از این تعداد ۳۱ پروژه عمرانی خواهد بود که افتتاح می‌شوند.

وی ضمن بیان اینکه آب و فاضلاب و توزیع برق هر کدام با هفت طرح بیشترین پروژه‌های قابل افتتاح این شهرستان را شامل می‌شود، افزود: منابع طبیعی، علوم پزشکی، جهاد کشاورزی، هلال احمر و بنیاد مسکن هر کدام یک طرح و راه و شهرسازی و شهرک صنعتی هر کدام سه طرح و دهیاری‌ها چهار طرح قابل افتتاح خواهند داشت.

فرماندار مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه از تعداد پروژه‌های قابل افتتاح ۱۱ طرح اقتصادی را شامل می‌شود، ابراز داشت: بیشترین حجم پروزه های اقتصادی را بخش کشاورزی به خود اختصاص داده است که گلخانه، مرغداری، گوساله پرواری و بره پرواری، پرورش بوقلمون و مرغ گوشتی از جمله آن‌ها خواهد بود.

میقانی بابیان اینکه دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردها و خدمات چهار دهه عمر انقلاب است، در ادامه تصریح کرد: طی این ایام مبارک دهه فجر عملیات اجرایی چهار پروژه عمرانی بااعتبار شش میلیارد تومان و یک طرح اقتصادی بااعتبار ۲۰ میلیارد تومان در مهدی‌شهر آغاز می‌شود.

وی افزود: احداث آموزشگاه شش کلاسه فولا محله، احداث استخر سرپوشیده، زیرسازی چمن مصنوعی درجزین و احداث اتاقک پمپاژ در شهرک صنعتی از جمله این طرح‌ها خواهند بود که امسال کلنگ زنی می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار