نماینده دامغان در مجلس تاکید کرد؛
مهر: نماینده دامغان در مجلس با اشاره به تلاش برای رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان به خصوص کمبود بیمارستان در این شهرستان، گفت: یک مرکز درمانی در دامغان با ۱۰۰ تخت بستری در حال طراحی است.
کد خبر: ۹۳۶۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴ 29 January 2021

طراحی یک مرکز درمانی در دامغان/ ۱۰۰ تخت بستری افزوده می‌شود

به گزارش تابناک سمنان علی اکبر علیزاده برمی ظهر آدینه در جمع مردم دامغان و همزمان با نماز جمعه به میزبانی مصلای امام خمینی (ره)، با بیان اینکه مرکز درمانی دوم دامغان با ۱۰۰ تخت بستری در حال طراحی است، ابراز کرد: دامغان به یک مرکز دوم درمانی، در کنار تنها بیمارستان خود، نیازمند است لذا طراحی این مرکز درمانی آغاز و به زودی به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه پلی‌کلینیک تخصصی درمانگاه تأمین اجتماعی در دامغان نیز احداث می‌شود، ابراز کرد: برای این مجموعه در بودجه سال ۱۴۰۰ اعتباراتی دیده شده است.

جلوگیری از رانت اولویت مجلس

نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه تقویت گیرنده‌های صدا و سیما و رفع مشکلات آن از دیگر اقداماتی است که انجام و طبق پیگیری‌های صورت گرفته این موضوع در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ انجام می‌شود، بیان کرد: وزارت علوم در صدد است که در هر استان یک دانشگاه معین لحاظ و دیگر دانشگاه‌ها زیر مجموعه آن باشند که ما در دامغان با این طرح مخالف هستیم و این تبعیض را نمی‌پذیریم.

علیزاده برمی با بیان اینکه دانشگاه دامغان به لحاظ علمی و پژوهشی جایگاه مطلوبی دارد و لذا این مراتب باید حفظ و تقویت شود، بیان کرد: آمایش فرهنگی مراکز آموزش عالی از سوی دولت یکی از مطالبات مردم است.

وی در خاتمه و با بیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۰ از روز یکشنبه هفته جاری و بر اساس تقویم کاری مجلس و در نوبت‌های تعیین شده از سوی نمایندگان مورد بررسی قرار خواهد گرفت، افزود: خط قرمز مجلس یازدهم در تصویب بودجه سال ۱۴۰۰ معیشت مردم است و تولید و اشتغال و جلوگیری از رانت خواری دیگر الویت‌های مجلس خواهد بود که به آن پرداخته می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار