یاشار شادپور رهبر ارکستر سمفونیک تبریز
به گزارش تابناک تبریز ، کنسرت ارکستر سمفونیک تبریز به رهبری یاشار شادپور و با اجرای آثاری از جرج فیلیپ تلمان، آلساندرو مارچلو و جوزف هایدن در روزهای ۲۶ و ۲۷ شهریور ماه در سالن پتروشیمی تبریز برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷ 12 September 2015
 یاشار شادپور در کنفرانس خبری با خبرنگاران در این مورد گفت: شهر تبریز در زمینه موسیقی و نوازندگی دارای استعدادهای خوبی است و علاقه‌مندان زیادی در این شهر زندگی می‌کنند که با توجه به استقبال خوب شهروندان، برگزاری کنسرت در این سطح در تبریز ضروری است.

وی افزود : ازمهرماه 1393 شروع کار این ارکستر بوده و تمامی برنامه ریزی ها برای کارهای آینده آن شکل گرفته است و تا شهریور ۹۶ شاهد اجرای این کنسرت هر شش ماه یک بار خواهیم بود که اولین اجرا سال گذشته و دومین اجرا امسال ۲۶ و ۲۷ شهریور در سالن پتروشیمی این شهر برگزار می شود و اسفند امسال نیز سومین اجرای این گروه خواهیم بود.

شادپور گفت: هم اکنون در کل ایران تنها تهران دارای ارکستر است و به عبارتی می توان شهر تبریز را دارای دومین ارکستر سمفونیک در کشور دانست.و هدف ما در این کنسرت تنها به دنبال کیفیت و رضایت مخاطبان هستیم و سعی میکنیم جلب رضایت مخاطب را در این کنسرت بزرگ عملی خواهیم کرد. و برگزاری کنسرت تنها در راستای ارتقای فرهنگ استان است

وی با اشاره به اجرای سه قطعه در این کنسرت گفت: البته در صورتی که مخاطبان و کسانی که به سالن آمده اند از قطعات خوششان بیاید، یک کار ویژه هم برای آن‌ها اجرا خواهیم کرد.

ابوالفضل افکاری، مسئول امور مدیریتی ارکستر سمفونیک تبریز نیز گفت: سولیست های کنسرت ارکستر سمفونیک تبریز در بخش ویولن آلتو دانیال جورابچی و ابوآ حسام صدفی نژاد خواهند بود.

وی افزود : کنسرت مایستر توسط پویا بلوری، مدیر ارکستر ابولفضل افکاری، مدیر فنی فرشید پاتینان و مدیر برنامه شاهد معین پور هستند.

افکاری افزود : علاقه مندان برای خرید بلیط می توانند به مراکز فروش بلیط کنسرت ارکستر سمفونیک تبریز به آموزشگاه های موسیقی از جمله آموزشگاه موسیقی ارک 33295955، آموزشگاه موسیقی باریش 33281096، آموزشگاه موسیقی ماهور 33301389، فروشگاه موسیقی نغمه 33302987، فروشگاه موسیقی کلاسیک 35560270 و سایر گیشه های معتبر شهر مراجعه کنند. و اجراها نیز ساعت ۲۱ خواهد بود.

افزودنی است، علاقه مندان برای اطلاع از نحوه خرید اینترنتی می توانند به سایت www.ebilit.com و با شماره تماس 04134491744 تماس حاصل فرمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :