کد خبر: ۹۳۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵ 12 September 2015
انزلی- ایرنا - مدیر پژوهشسرای دانش آموزی بوعلی سینای بندرانزلی از موفقیت دانش آموزان عضو این مرکز در مسابقات آزاد رباتیک کشوری خبر داد.
[تیمهای انزلی ورضوانشهربه طور مشترک مقام نخست رباتیک کشور راکسب کردند]

منیر رمضانی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تیم رباتیک بندرانزلی متشکل از امیر مهدی پیامی ، شروین خادمی ، کنعان ریاضی طلب ، امیر محمد قاطع البحر، ارسلان شریفی، سید محمد نوری و ابوالفضل نصیری همراه تیم رضوانشهر به عنوان نخست مسابقات دست یافتند.
وی افزود: تیم رباتیک دانش آموزی رضوانشهر و انزلی متشکل از 29 دانش آموز به مربیگری مهرشاد و مهران فتحی اردجانی و سید فضیل سبحانی در این مسابقات حضور داشت .
وی خاطرنشان کرد: همچنین در رشته حل ماز امیر مهدی پیامی رتبه اول انفرادی را کسب کرد.
مهرشاد فتحی سرپرست تیم رباتیک رضوانشهر و بندرانزلی نیز به ایرنا گفت: این تیم در پنجمین دوره مسابقات رباتیک کشوری آزاد رباتیک آزاد مشهد مقام نخست را کسب کرد .
وی افزود: تیم ما در رشته ربات فوتبالیست مقام اول ، حل ماز مقام های اول تا پنجم وآتش نشان مقام چهارم را بدست آوردند.
فتحی که دارای مدرک کارشناسی فناوری اطلاعات است یادآور شد: از سه سال پیش آموزش این دانش آموزان را آغاز کرده ام.
وی خاطرنشان کرد: همراهی و کمک مسوولان می تواند موجب رشد هرچه بیشتر این دانش اموزان و کسب افتخارات و همچنین ابداعات جدید برای کشور شود.
وی با اشاره به این که تاکنون هزینه ها را خود خانواده ها متحمل شده اند، یادآور شد: تیم برای فعالیت و حضور در مسابقات آتی نیازمند اسپانسر است.
فتحی افزود: مسابقات ایران اوپن و شریف کاپ در پیش است که در صورت حمایت دانش آموزان می توانند شرکت کنند.
وی خاطرنشان کرد: در پژوهشسرای دانش اموزی بندرانزلی روزهای یکشنبه و چهارشنبه کلاس رباتیک برپاست .
سرپرست تیم رباتیک پژوهشسرای بوعلی سینای انزلی خاطرنشان کرد درخواست میزبانی رباتیک برای سال اینده در انزلی را داده ایم که امیدواریم با حمایت مسوولان امکانپذیر شود.
پژوهشسرای دانش آموزی بوعلی سینا بندرانزلی سال 1384 تاسیس شد و هم اکنون دارای 200 عضو است که از این بین 180 نفر دانش آموز و 20 نفر فرهنگی در زمینه هایی نظیر الکترونیک، روباتیک ، فیزیک، شیمی، زیست شناسی و ادبیات فعالیت دارد .
برگزاری ششمین المپیاد دانش آموزی نانو، مسابقه الکترونیک دانش آموزی ، بازدیدهای علمی برای دانش آموزان عضو ، برگزاری کلاس های مختلف شیمی ، زیست شناسی ، الکترونیک ، رباتیک ، نمایشگاه هفته پژوهش ، کارگاه و سمینار نانو ، کلاس طراحی و مدل سازی ساخت هاورکرافت جدید برای شرکت در مسابقه هوافضای دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه امیر کبیر ، کلاس آمادگی المپیاد های علمی (شیمی و زیست شناسی) و آمادگی آزمون تیزهوشان و نمونه از جمله فعالیتهای این مرکز است.
مسابقات رباتیک کشوری آراد 14 و 15 شهریور در شهر مشهد برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار