باشگاه خبرنگاران جوان: در طول تاریخ خودرو‌های بسیاری ساخته شده اند که با وجود گذر زمان همچنان توجه علاقه‌مندان دنیای اتومبیل رانی را به خود جلب می‌کنند و افراد باید حداقل یک بار آن‌ها را برانند.
کد خبر: ۹۳۱۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵ 11 January 2021

به گزارش تابناک سمنان  در دنیای خودرو‌ها همواره دستگاه‌هایی تولید می‌شوند که بسیاری از منتقدان بر این باورند هر انسانی لازم است حداقل یک بار یکی از آن‌ها را براند. در این نوع خودرو‌ها مدل و سال ساخت اهمیتی ندارد چرا که این اتومبیل‌ها به قدری دقیق طراحی شده‌اند که تقریبا هر انسانی که برای اولین بار قصد راندن یکی از آن‌ها را داشته باشد، شگفت زده خواهد شد. در ادامه برخی از این خودرو‌ها را مشاهده کنید:

خودرو BMW M3

اتومبیل فوق‌العاده BMW M3

این خودرو آخرین خودرو عرضه شده از سوی شرکت BMW با موتور ۶ زمانه معمولی است که صدای بسیار زیادی ایجاد می‌کند، اما رانندگی با این خودرو یکی از لذت‌بخش‌ترین و خاطره انگیزترین کار‌ها برای افراد خواهد بود.

خودرو Ford Model T

خودروی شگفت‌انگیز Ford Model T

این خودرو یکی از قدیمی‎‌ترین خودرو‌های ساخته شده توسط شرکت فورد است و راننده نباید انتظار سرعت بالایی را داشته باشد، اما عرضه این خودرو باعث شد دنیای آینده اتومبیل‌ها تغییر پیدا کند.

خودرو Ford Model T

اتومبیل جذاب Ford Model T

از نظر ظاهری این خودرو در زمان خود یکی از بهترین‌ها بود و به نوعی باید گفت شرکت بنتلی ارزش و توانایی خود در ساخت خودرو‌های لوکس را با عرضه این خودرو نشان داد.

خودرو Renault Clio Williams

خودروی Renault Clio Williams

این خودرو یک اتومبیل خانوادگی به شمار می‌رود که شرکت رنو مسئولیت ساخت آن را بر عهده داشته و هدف از ساخت آن امکان مسافرت بدون دغدغه بود که توانست این هدف را به طور کامل برآورده کند و در زمان خود به عنوان یکی از برترین خودرو‌های مسافرتی انتخاب شود.

خودرو Audi Quattro

خودروی زیبای Audi Quattro

این خودرو در زمان خود استقبال بالایی نداشت، اما طراحی این خودرو و مشخصات فنی آن برای استفاده بسیار مناسب است و در حال حاضر نیز بسیاری از افراد علاقه‌مند به خودرو‌های قدیمی از این دستگاه اتومبیل استفاده می‌کنند.

خودرو Alfa Romeo GTA

اتومبیل کم وزن Alfa Romeo GTA

از این خودرو صرفا ۵۰۰ دستگاه وارد بازار شد و موتور استفاده شده در این خودرو ۱.۶ لیتری بود که وزنی کمتر از ۷۵۰ کیلوگرم داشت. این خودرو یکی از برترین خودرو‌های ساخته شده در زمان پس از جنگ جهانی دوم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار