استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با اعضای تراکتور
محمدرضا پورمحمدی با حضور در باشگاه تراکتور، این باشگاه را برندی معتبر برای فوتبال آسیا دانست.
کد خبر: ۹۲۹۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵ 03 January 2021

به گزارش تابناک تبریز، استاندار آذربایجان شرقی ظهر امروز با حضور در باشگاه تراکتور، دیداری با بازیکنان و اعضای این باشگاه داشته و از تلاش آنها برای سربلندی فوتبال آذربایجان تجلیل و قدردانی کرد.

دکتر محمدرضا پورمحمدی در دیدار اعضای تیم، اظهار داشت: با حضور در جمع شما انرژی مثبتی را دریافت می‌کنم که این روزها آن را در وسعتی فراتر از استان به اشتراک گذاشته‌اید و انتخاب این باشگاه به‌عنوان محبوب‌ترین تیم آسیا باعث افزایش شور و نشاط استانی شده که قابل تقدیر و قدردانی است.
استاندار آذربایجان شرقی در خصوص اظهار نظر رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران گفت: در دیداری که با دکتر روحانی داشتیم، ایشان تبریز را شهری ورزشی دانستند که با تیم‌های مختلف ورزشی خودنمایی می‌کند و بی‌شک شهره ورزشی این شهر را مدیون تراکتور هستیم که در رأس آن آقای زنوزی هستند.

دکتر پورمحمدی ادامه داد: آقای زنوزی سرمایه‌ای بزرگ برای استان هستند که با ورود به ورزش به دنبال سود نبوده و برای خدمت به جوانان این شهر و استان پای به میدان گذاشته است و ایشان بارها عنوان کرده‌اند که برای یک دقیقه شادی مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد. پس چنین مردان بزرگواری قابل احترام هستند و یک نعمت برای جوانان استان.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا، اظهار داشت: تراکتور امروز موفق شده که عنوان محبوب‌ترین تیم آسیا را کسب کند که حاصل تلاش‌های بی‌دریغ مالکیت این باشگاه، کادر مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان این تیم است ما از بخش خصوصی در فوتبال که حاصل چنین افتخاراتی است استقبال کرده و از هر کمکی که در جهت پیشرفت این باشگاه باشد دریغ نخواهیم کرد و صراحتاً این استان را در کنار تراکتور می‌دانیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :