محمود رضا مرادی در گفتگو با تابناک:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: با سهل انگاری و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی احتمال بروز پیک جدید بیماری کرونا در فصل زمستان وجود دارد.
کد خبر: ۹۲۸۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 02 January 2021

محمود رضا مرادی در حاشیه نشست ستاد کرونا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: وضعیت استان از نظر بیماری کرونا وضعیت نسبتا مطلوبی است و شاهد سیر نزولی در مبتلایان به این ویروس و نیز فوتی ها هستیم.

وی افزود: این وضعیت را می توان به ساخت و ساز یک ساختمان تشبیه کرد که نیاز به تلاش، وقت و سرمایه گذاری جهت ساخت آن وجود دارد که یک بی توجهی، زلزله یا انفجار منجر به تخریب آن می شود و تمام زحمات چندین ساله نابود می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: در مورد بیماری کرونا نیز همین شرایط را داریم و در این سه ماه گذشته شاهد تلاش بی وقفه همه مردم و مسئولین بوده ایم که بیشترین خسارت هم شامل حال مردم و کسبه به علت مشکلات معیشتی بوده است.

مرادی خاطر نشان کرد: با این اوصاف اگر شرایط را عادی فرض کنیم و تصور کنیم که بیماری کرونا از بین رفته است و رعایت پروتکل های بهداشتی را پایان دهیم قطعا با پیک بعدی کرونا آن هم در فصل زمستان مواجه خواهیم بود که شانس ابتلا به علت شرایط فصلی بالاتر خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار