نماینده ولی فقیه در استان سمنان:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه خون شهیدان جریان‌سازی می‌کند و تا ابد این تاثیرگذاری و جریان‌سازی باقی خواهد ماند، گفت: جریان سازی شهدا اقتدار امروز ایران است.
کد خبر: ۹۲۸۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 02 January 2021

اقتدار امروز ایران مرهون خون شهدا است/ سلیمانی عارف و اخلاق‌مدار

 

به گزارش تابناک سمنان آیت الله سید محمد شاهچراغی پیش از ظهر شنبه و در حاشیه اقامه نماز بر پیکر شهیدان گمنام که قرار است تا لحظاتی دیگر در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان تشییع شوند، به خبرنگاران گفت: خون شهید جریان ساز است و به واسطه همین است که اهمیت شهدا در اسلام بسیار والا ذکر شده است.

وی با بیان اینکه جریان سازی خون شهدا یعنی اینکه امروز ما بعد از ۴۲ سال همچنان بر تارک اقتدار و آسمان منطقه و جهان درخشش داریم و در عوض دشمنان ما در عین زبونی و ناامیدی هستند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه شهید سلیمانی اخلاق‌مدار و شهادتش هم عارفانه بود، ابراز کرد: دست نوشته باقی مانده از او لحظاتی قبل از شهادت آن مناجات با خدای عزیز که عاشقانه او را دوست دارد گواه این امر است.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه شهدا عزیز و گرانقدر هستند و شهید قاسم سلیمانی در بین شهدا گلی خوشبو و عارفی از نوعی دیگر بود، تاکید کرد: عطر شهادت حاج قاسم سلیمانی در تمام ایران پیچید و تشییع پیکر میلیونی او خود دلیل این مدعا است.

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان نیز در سخنانی کوتاه در جمع رسانه‌ها از تشییع شش شهید گمنام به صورت موتوری، همراهی مردمی با اتومبیل، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی خبر داد و گفت: این شهدا امروز در شهرهای مختلف استان همزمان با ایام فاطمیه و نخستین سالروز شهادت شهید سلیمانی تشییع می‌شوند.

به گزارش مهر، استان سمنان دارای سه هزار شهید انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار