سپاه امیرالمؤمنین(ع)استان ایلام به مناسبت گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمان ایشان بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۸۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 02 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ در این بیانیه آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

۱۳ دی ماه سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یاران ایشان رضوان الله تعالی علیهم بدست رژیم جنایتکار و تروریست ایالات متحده آمریکاست که در اقدامی ناجوانمردانه و نابرابر دست به جنایتی بزرگ و نابخشودنی زدند.

سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی که از تربیت یافتگان مکتب معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بود ، با شهادتش بنیانگذار مکتبی شد که بالاترین درجه نظامی اش سرباز ولایت و نقطه اوج و پایانش شهادت و فوز عظیم الهی است.

او که با تکیه بر مکتب بزرگ عاشورا و نهضت حسینی ، دفاع از عزت و امنیت ملت امام حسین(ع) و حرم اهل بیت سلام الله علیهم را در هر شرایط بر خود واجب کرده بود ، محور اصلی حرکت در سبیل جهاد ، مقاومت و شهادت را پیروی محض و بی چون و چرا از ولی فقیه زمان خود و شرط عبور از مشکلات و پیروزی را نهراسیدن از دشمن و نترسانیدن خودی ها در برابر امکانات آنان می دانست.

نقش راهبردی و محوری حاج قاسم در مبارزه و نبرد با اشقیای تکفیری داعش ، تلاش و مجاهدت شبانه روزی او برای وحدت نیروهای مردمی جبهه مقاومت ، باعث نابودی و محو کامل داعش از روی کره خاکی و نقش برآب شدن اهداف حامیان و طراحان این فتنه بزرگ در منطقه شد.

آمریکای جنایتکار با این اقدام ددمنشانه خود نشان داد که در برابر عظمت ، اقتدار و نفوذ منطقه ای ایران اسلامی به اضمحلال و شکست رسیده است و از روی عجز و ناتوانی ، ناجوانمردانه دست به این جنایت بزرگ زده است و آمران و عاملان این جنایت بایستی منتظر انتقام_سخت خونخواهان جبهه مقاومت در هر نقطه از جهان باشند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار