حجت الاسلام عباس امینی:
به گزارش تابناک سمنان: حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) چهره نفاق را افشا کرد، گفت: این راهی است که رهروی راستین آن یعنی شهید سلیمانی نیز آن را دنبال و توطئه استکبار را خنثی کرده است.
کد خبر: ۹۲۸۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹ 01 January 2021

ایجاد یأس و نارضایتی در مردم هدف رسانه‌های دشمن است

امام جمعه شاهرود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلای مدرسه قلعه ضمن بیان اینکه فاطمه زهر(س) چهره نفاق را افشا کرد، تاکید داشت: همزمانی ایام فاطمیه (س) با سالروز شهادت سپهبد سلیمانی، اربعین شهید فخری زاده، ۹ دی و حمله موشکی ایران به عین الاسد بیانگر این است که راه فاطمی و ولایی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی ابعاد وسیعی برای مسلمانان و حتی جهانیان و آزادی خواهان دنیا داشت، گفت: شهید سلیمانی یک الگوی بزرگ و یک اسوه برای مقابله با استکبار گران است.

حجت الاسلام عباس امینی شهید سلیمانی را رهرو راستین راه اهل بیت(ع)  در راستای افشای چهره نفاق و استکبار دانست و تصریح کرد: شهید سلیمانی دارای ویژگی‌های بزرگی است که ولایتمداری، استکبار ستیزی، عزتمندی به جای ذلت پذیری و… در زمره این ویژگی‌ها است.

امینی بصیرت، دشمن شناسی، موقعیت سنجی، ولایتمداری و شجاعت، دینداری، حب اهل بیت(ع) و فداکاری و ایثار را در زمره ویژگی‌های شهید سلیمانی دانست و تاکید کرد: شهید سلیمانی حتی با شهادتش هم سبب شد تا مردم ایران اسلامی و مسلمانان در اقصی نقاط جهان یک پارچه شده و حضوری میلیونی داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از شرایط شهرستان شاهرود، گفت: شاهرود شهرستان مهم و بزرگی است که نباید با سرپرستی فرمانداری آن اداره شود لذا می‌خواهیم به زودی تکلیف فرماندار این شهرستان مشخص شود زیرا طولانی شدن این فرایند به مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و… دامن می‌زند و شرایط نامناسبی را پدید می‌آورد لذا از وزارت کشور و استانداری سمنان می‌خواهیم توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار