سرپرست فرمانداری شاهرود:
سرپرست فرمانداری ویژه شاهرود با بیان اینکه اجرای مصوبات ستاد کرونا در شهرستان لازم‌الاجرا است، گفت: برگزاری اجتماعات و مراسم مذهبی و آئینی و … به خصوص در ایام فاطمیه ممنوع است.
کد خبر: ۹۲۷۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ 28 December 2020

 برگزاری اجتماعات و مراسم مذهبی در شاهرود ممنوع است

به گزارش تابناک سمنان ابوطالب جلالی ظهر دوشنبه در نشست خبری تشریح عملکرد قرارگاه شهید سلیمانی ویژه مقابله با کرونا به میزبانی سپاه ناحیه شاهرود از لازم‌الاجرا بودن مصوبات ستاد کرونای استان سمنان و شهرستان شاهرود خبر داد و بیان کرد: طبق مصوبات این ستاد برگزاری هر گونه مراسم و تجمعات مذهبی، آئینی و … ممنوع است که ایام فاطمیه نیز در زمره همین مراسم جای دارد.

وی با بیان اینکه هیچ مجوزی برای برگزاری مراسم فاطمیه در شهرستان شاهرود صادر نشده است، افزود: طبق مصوبه‌ای فقط اجازه برگزاری نماز آن هم به مدت یک ساعت پس از اذان در مساجد با رعایت مسائل و پروتکل‌های بهداشتی از سوی ستاد مقابله با کرونای استان سمنان داده شده و دیگر مراسم و تجمعات هیچ مجوزی ندارد.

مشارکت بسیج و کادر درمانی

سرپرست فرمانداری شاهرود درباره طرح شهید سلیمانی نیز، توضیح داد: خوشبختانه طرح محله محور با مشارکت بسیج، کادر درمانی و بهداشت و وزارت کشور در کشور و شهرستان شاهرود به اجرا درآمد و طی آن جامعه پزشکی و بسیجیان با محوریت ناحیه مقاومت سپاه مشارکت خوبی در این طرح داشتند.

جلالی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های مردمی و بسیج در این طرح توانست در شمار بیماران کاهش چشم‌گیری را به همراه آورد، تاکید کرد: تعامل و هماهنگی خوب قرارگاه و بسیج با کادر علوم پزشکی شاهرود و استفاده از تمام بضاعت شهرستان سبب شد تا بتوانیم شاهد اتفاقات خوبی در شاهرود باشیم.

وی افزود: قرارگاه شهرستانی شهید سلیمانی در سه حوزه ساماندهی شد که آموزش، رسانه و مشارکت‌های مردمی، ستاد پیگیری و مقابله و همچنین ستاد تخصصی سلامت در زمره این حوزه‌ها هستند همچنین اقدام درخور توجه دیگری که در سطح شهرستان شاهد آن بودیم اقناع سازی و آشنایی مردم با بالا بردن هوشیاری عمومی و نقش مردم در کاهش بیماری کرونا بود که به واسطه خدمات ارائه شده در این بخش به صورت جدی پیگیری شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع : مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار