مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: هم اکنون ۲۳۰ خانواده زندانیان نیازمند مورد حمایت امداد بوده و از خدمات و حمایت های کمیته امداد در استان برخوردار هستند.
کد خبر: ۹۲۷۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰ 27 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام، قنبر موسی نژاد بیان کرد: حمایت از این خانواده‌ها علاوه بر پرداخت مستمری و کمک معیشت، شامل توزیع بسته‌های معیشتی و حمایتی، اشتغال، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و خدمات دیگر است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به خانواده‌های زندانی با هدف گره گشایی از مشکلاتشان، افزود: امسال در این زمینه تاکنون دو میلیارد و ۱۲۴ میلیون ریال به ۵۸ خانواده در این استان پرداخت شده است.

موسی نژاد، حمایت از ۲۲۰ دانش آموز که سرپرست آنها در زندان به سر می‌برد، پرداخت تسهیلات اشتغال زایی و پرداخت کمک هزینه جهیزیه به این خانواده‌ها را از دیگر خدمات کمیته امداد به خانواده‌های زندانی برشمرد.

مدیرکل کمیته امداد استان با عنوان اینکه حمایت از خانواده‌های زندانی با هدف کاستن از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی یکی از اولویت‌های این نهاد است، تصریح کرد: در این زمینه آماده هم افزایی با دستگاه‌های دیگر و ادامه همکاری با اداره کل زندان‌های استان هستیم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار