معاون فرهنگی و هنری سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: هم استانی های عزیز ایلامی می توانند حال هوای خود را در زمان شنیدن خبر شهادت سردار دل ها در قالب پادکست بیان کنند.
کد خبر: ۹۲۷۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰ 26 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسین پورمحمدی با بیان اینکه فراخوان ارسال صوت در قالب پادکست با عنوان «حال هوای خود در زمان شنیدن خبر شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» در سطح استان اعلام شده است.

وی با بیان اینکه علاقه مندان و هم استانی های عزیز ایلامی می توانند حس و حال خود را در زمان شهادت سردار دل ها در قالب صوت بیان کرده و از طریق شبکه های اجتماعی ارسال کنند.

معاون فرهنگی و هنری سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام یادآور شد: صوت‌های برگزیده در قالب پادکست به مناسبت شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در کانال‌ متنا استان ایلام منتشر می‌گردد.

پورمحمدی گفت: علاقه مندان می توانند صوت های خود را در قالب پادکست به شماره 09900812885 از طریق شبکه های اجتاعی و فضای مجازی ارسال کنند.

معاون فرهنگی و هنری سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام مهلت ارسال آثار صوتی را ۱۱ دی ماه سال جاری عنوان کرد و افزود: به 5 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه هدایایی اهدا می شود.

وی ابراز کرد: این فراخوان با همکاری معاونت فرهنگی هنری سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، سازمان فضای مجازی بسیج استان ایلام و سازمان بسیج رسانه استان ایلام برگزار می شود.

گفتنی است، این برنامه به مناسبت اولین سالگرد و در راستای گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با شعار «ما ملت شهادتیم» برگزار می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار