کاهش آمار کرونا به منزله شکست آن نیست؛
رضا جمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه در ۴۸ ساعت گذشته ۴۲ مورد مبتلای جدید به کرونا در شرق استان سمنان شناسایی شدند، گفت: شمار مبتلایان این منطقه به پنج هزار و ۴۸۲ نفر رسید.
کد خبر: ۹۲۶۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰ 25 December 2020

۴۲ مورد جدید مبتلابه کرونا در شاهرود شناسایی شدند

به گزارش تابناک سمنان رضا چمن شامگاه پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران از طریق فضای مجازی بابیان اینکه طی ۴۸ ساعت گذشته ۴۲ نفر در شرق استان سمنان به ویروس کرونا مبتلا و شناسایی شدند، اظهار داشت: تاکنون درمجموع پنج هزار و ۴۸۲ نفر در شاهرود به این ویروس مبتلا و در بیمارستان بستری شدند.

وی با تأکید بر لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: کاهش آمار مبتلایان به معنای شکست این ویروس نیست و مردم باید بدانند خطر ابتلاء همواره آنان را تهدید می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در پاسخ به سوال خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۷ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه بستری هستند، افزود: در طول ۲۴ ساعت گذشته ۳۵ نفر در شاهرود با علائم کرونا به بیمارستان‌ها مراجعه کردند که منجر به بستری چهار نفر شد.

چمن یادآور شد: پرهیز از برگزاری و حضور در اجتماعات، مراسم عروسی و دورهمی‌های خانوادگی و شست‌وشوی مداوم دست‌ها بهترین روش برای جلوگیری از ابتلاء به این بیماری است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار