سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز با ابراز نارضایتی از نتیجه دیدار با شهرداری اردبیل در هفته پنجم لیگ دسته یک کشور گفت: ۹ نفره شدن تیم اردبیل به ضرر فجر تمام شد.
کد خبر: ۹۲۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹ 11 September 2015

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی باشگاه شهرداری اردبیل،علی اصغر کلانتری شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پایان بازی دو تیم شهرداری اردبیل و فجرسپاسی افزود: با ۹ نفره شدن تیم شهرداری انگیزه و تلاش آنها را بیشتر کرد و همین امر موجب شد که در دقایق پایانی گل تساوی را ذریافت کنیم.

۹ نفره شدن تیم شهرداری اردبیل به ضرر فجر تمام شد

وی ادامه داد: از سوی دیگر با اخراج دو بازیکن شهرداری، بازیکنانم تصور کردند که کار تمام شده و به پیروزی رسیده اند، بنابراین در ادامه بازی تعلل کردند که این منجر به دریافت گل دوم از سوی شهرداری شد.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز با بیان اینکه بازی پایاپای را بیشتر می پسندیدم، تاکید کرد که ما وقتی ضربه خوردیم که تیم شهرداری اردبیل ۹ نفره شد.

وی در خصوص این بازی و کیفیت آن تصریح کرد: قبل از بازی می دانستیم که تقابل سختی با تیم شهرداری خواهیم داشت اما در طول بازی راه هایی که این تیم می توانست به ما ضربه بزند را بسته بودیم، اما اینکه بازیکنانم فکر کردند کار تمام شده به ما ضربه زد.

کلانتری با اشاره به آزار مهاجمان قد بلند تیم شهرداری در این دیدار تاکید کرد که تلاش داشتیم به سه امتیاز این بازی دست یابیم اما اینگونه نشد.

وی با بیان اینکه تیم شهرداری اردبیل کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی و با کیفیتی دارد، بیان داشت: تیم شهرداری و فجرسپاسی از جمله تیم هایی هستند که می توانند در بالای جدول قرار گرفته و بجنگند.

این سرمربی تیم دسته یکی در خصوص پنالتی گرفته شده برای تیم فجر نیز متذکر شد: پنالتی صد درصد درست بود ضمن اینکه در اواخر بازی نیز داور می توانست برای فجر یک پنالتی دیگر بگیرد.

وی درباره عملکرد داوری این دیدار نیز یادآور شد: در این خصوص اظهار نظر نمی کنم اما باید تاکید کنم که نیمکت دو تیم به برخی صحنه های بازی اعتراض داشت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار