کارگروه اشتغال افراد واجد شرایط را به بانک معرفی میکند؛
به گزارش تابناک سمنان: اسماعیل غنیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان با اشاره به پرداخت تسهیلات جبران خسارت کرونا در استان، گفت: زمینه اشتغال چهار هزار و ۵۹۵ نفر با این تسهیلات فراهم شد.
کد خبر: ۹۲۶۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵ 21 December 2020

۵۳ درصد تعهد اشتغال استان سمنان محقق شده است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان  بعد از ظهر دوشنبه در نشستی خبری با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با اشاره به پرداخت تسهیلات حوزه مقابله با آثار سو اقتصادی کرونا در سطح استان، بیان کرد: تسهیلات جبران خسارت کرونا در سطح شهرستان‌های استان سمنان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات زمینه اشتغال چهار هزار و ۵۹۵ نفر را در سطح استان سمنان فراهم آورده است، تاکید کرد: مجموعاً پنج هزار و ۳۰۶ طرح به بانک‌های عامل استان سمنان ارسال که نزدیک به سه چهارم آنها وام‌های خود را دریافت کردند.

اسماعیل غنیان با بیان اینکه میزان کل تسهیلات پرداخت شده از ابتدای کرونا ۴۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است، افزود: این میزان تسهیلات بانکی به سه هزار و ۳۵۵ طرح واجد شرایط و با هدف جبران خسارت کرونا و همچنین حفظ اشتغال استان سمنان پرداخت شده است.

غنیان با بیان اینکه پرداخت این نوع تسهیلات کم بهره و ارزان قیمت برای کسل و کارهایی که از کرونا آسیب دیده‌اند، ادامه دارد، ابراز کرد: کارگروه اشتغال تمام پرونده‌های متقاضیان در سطح استان سمنان را بررسی و افراد واجد شرایط را به بانک‌ها معرفی می‌کند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار