مشاور ارشد رییس جمهور و دبیر دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: هیچ تردیدی برای تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص توسعه سواحل مکران و چابهار وجود نخواهد داشت.
کد خبر: ۹۲۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۶ 11 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، اکبر ترکان عصر پنجشنبه در آیین کلنگ زنی آغاز ساخت تاسیسات زیرساختی پتروشیمی مکران و همچنین فولاد مکران افزود: برخی هنوز درک درستی ندارند و استدعا داریم دیدگاه خودشان درباره توسعه این منطقه را اصلاح کنند.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت سواحل مکران و همچنین حضور وزیر دفاع و فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در آیین کلنگ زنی این دو پروژه در منطقه آزاد چابهار، تاکید کرد: توسعه در این منطقه با تکیه بر امنیت پایدار با توجه به استقرار نیروی دریایی ارتش در منطقه بدون هیچگونه نگرانی انجام خواهد شد و دولت در این زمینه مصمم است.

وی خطاب به امیر سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: منطقه آزاد چابهار ، خودش را خدمتگذار مسوولان می داند و این اراده بدون تردید جلو خواهد رفت.

مشاور رییس جمهوری با اشاره به حضور عالی ترین مقامات نظامی در منطقه و همچنین اجرای پروژه های مختلف تصریح کرد: امروز همه مسوولان نظام آماده اجرایی کردن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص توسعه سواحل مکران هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار