مسئول مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها شعبه دامغان:
مسئول مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها دامغان با اشاره به توزیع ۷۰۰ پک مواد غذایی بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر این شهرستان، گفت: ارزش این بسته‌ها بیش از ۱۰۰ میلیون تومان برآورد می‌شود.
کد خبر: ۹۲۴۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷ 17 December 2020

۷۰۰ بسته مواد غذایی در بین نیازمندان دامغانی توزیع شد

به گزارش تابناک سمنان سپیده امامی مقدم با اشاره به توزیع ۷۰۰ پک مواد غذایی در بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر دامغان، بیان کرد: ارزش هر پک توزیع شده ۱۵۰ هزار تومان و در مجموع ۱۰۵ میلیون تومان بوده است.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا در دامغان ۲۰۰ بسته مواد بهداشتی و شوینده شامل تمیز کننده، پودر شستشو، مایع ظرف‌شویی و مایع دست‌شویی، سفید کننده و الکل به ارزش ۱۰۰ هزار تومان و با مجموع هزینه کرد ۲۰ میلیون تومان توزیع شده است.

مسئول مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها شعبه دامغان با بیان اینکه این مؤسسه ۷۰ خانوار را از بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر در این شهرستان تحت پوشش دارد، گفت: مقرری پرداختی ماهیانه به مدد جویان تقریباً بین دو الی سه میلیون تومان است.

امامی مقدم اضافه کرد: امروز در شرایط تحریم‌های اقتصادی و کرونا می‌بایست برای اقشار آسیب پذیر جامعه دستی به همت یاری بلند کرد که در این مهم خیران دامغانی همواره پیشتاز و پیش قدم کمک به نیازمندان بوده و هستند و تا امروز نیز اثبات کردند که برای مساعدت به اقشار نیازمند جامعه سر از پا نمی‌شناسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار