سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل با بیان اینکه نمی‌دانید در کنار بازی چه ساعات سختی را پشت سر می‌گذارم و در این مدت حرص زیادی را خورده‌ام، گفت: اگر سکته کنم چه کسی پاسخ می‌دهد.
کد خبر: ۹۲۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶ 10 September 2015

محمدعلی ربیعی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل، در مورد حواشی به وجود آمده در بازی امروز و برخی از مسائل پشت پرده اظهار کرد: بنده از فدراسیون فوتبال و صدا و سیما عاجزانه می‌خواهم که داوری بازی‌ها را مورد بررسی قرار دهند تا بدانند که ما به چه دلیلی به داور بازی معترض هستیم.

وی تصریح کرد: در تمامی صحنه‌هایی که خطا می‌شد حتی 50 به 50 را داور بازی به نفع فجر سپاسی شیراز می‌گرفت و امروز آن قدر به بازیکنان ما کارت زرد و قرمز نشان داد که من مانده‌ام برای بازی بوشهر چگونه هفت بازیکن کلیدی خودم را با خود به همراه نداشته باشم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل اضافه کرد: اگر صدا و سیما پخش بازی‌ها را از سر گرفته و تحلیل بازی‌های لیگ دسته اول را شروع کند، همه متوجه می‌شوند که ما در این بازی چقدر از داوری ضربه خورده و نتوانستیم تیم‌مان را جمع و جور کنیم.

ربیعی تبیین کرد: به هیچ‌وجه کارت‌های زرد و قرمز داور درست نبود و جای تعجب اینجاست که داور با روی خندان به بازیکنان ما کارت می‌داد و مدام به نفع تیم فجر سپاسی سوت می‌زد.

وی با بیان اینکه تغییر زمان بازی صددرصد در نتیجه این بازی تأثیرگذار بوده است، بیان کرد: بنده نمی‌دانم به چه دلیلی بازی ما را عقب انداختند تا تماشاگران کمتری در یک ساعت اول در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

ربیعی با رد سئوال یکی از خبرنگاران که در مورد افت تیم شهرداری اردبیل در هفته‌های اخیر پرسید، اضافه کرد:‌ هر تیمی 9 نفره شود، قطعاً افت پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه اگر کار به همین روال در اردبیل ادامه پیدا کند و حمایتی از تیم شهرداری اردبیل انجام نشود، حاضر هستم این تیم را تحویل داده و کنار بروم، ادامه داد: اگر متوجه باشم که کار کردن در این تیم سخت‌تر و با چالش‌های جدی روبه‌روست یقین داشته باشید عشق و علاقه‌ام را به این تیم کنار می‌گذارم و تیم را تحویل مربی دیگر داده و از آن کناره‌گیری می‌کنم.

تیم شهرداری را مثل بچه خودم دوست دارم

سرمربی تیم شهرداری اردبیل با بیان اینکه نمی‌دانید در کنار بازی چه ساعات سختی را پشت سر می‌گذارم و در این مدت حرص زیادی را می‌خورم، اظهار کرد: ما از مسئولان شهرداری، مدیریت باشگاه و به ویژه طرفداران انتظار همراهی با تیم را داریم، اما جالب است 80 درصد انرژی من به جای اینکه صرف مسائل فنی و آنالیز تیم شود، صرف مسائل حاشیه‌ای می‌شود.

ربیعی در ادامه متذکر شد: اگر بنده با این فشاری که تحمل می‌کنم در کنار زمین سکته کنم و در این ایام جوانی بمیرم چه کسی جوابگو است!

وی با بیان اینکه تیم شهرداری اردبیل را مثل بچه خودم دوست دارم و همیشه از این تیم حمایت کرده و همراه آن بودم، گفت: در سخت‌ترین شرایط تیم را تحویل گرفته و با بهترین نتایج آن را با قدرت و توان مضاعف نشان دادم، به طوری که در حال حاضر نیز به عشق مردم در کنار این تیم هستم، اما اگر فشار و برخی نابسامانی‌ها به جایی برسد که دیگر کار تحمل‌ناپذیر باشد، آن را کنار می‌گذارم.

ربیعی افزود: ربیعی مربی رانتی و یا باندی نیست، بلکه روی اخلاق، اصول و منش جوانمردی تأکید دارد و بر این باورم که تیم را باید با قدرت مضاعف حمایت و همراهی کرد.

وی بیان کرد: در پنج هفته گذشته از لیگ دسته اول احساس می‌کنم با تحمل سختی‌ها و فشار بسیار زیاد 50 هفته برای من سپری شده، به طوری که آنقدر خسته شدم که گاه آرامش و تمرکزم به هم می‌خورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار