مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل گفت: بررسی مسائل و مشکلات مالیاتی در ارتباط با واحدهای تولیدی در سالی که مزین به جهش تولید است در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور بخشودگی جرائم و پرداخت مالیات قطعی را در اولویت قرار داده‌ایم.
کد خبر: ۹۲۴۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹ 15 December 2020

با حضور مسئولان استانی نشستی با هدف ارائه راهکارهای لازم برای حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی ارائه شد و در این جلسه هر کدام از حاضران به نقطه‌نظراتی در این زمینه پرداختند.

همچنین در ادامه به لزوم اشتغال‌زایی پایدار پرداخته شد و راهکارهای لازم و مناسب در این زمینه ارائه شد که باید مورد توجه کارفرمایان واقع شود و نسبت به ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی تصمیماتی اتخاذ شد.

ابراهیم قلی‌زاده مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل در این جلسه نسبت به لزوم فراهم‌سازی زیرساخت‌های واحدهای صنعتی و تولیدی اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای ایجاد سیستم اشتغال‌زایی مناسب برای کارگران و لزوم توجه به آنان برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و در این زمینه نسبت به حمایت از پیمانکاران نیازمند برنامه‌ریزی‌های لازم هستیم.

وی بیان کرد: بررسی مشکلات و موانع موجود و رسیدگی به آنان جزو اولویت‌های اساسی است که در این زمینه نیاز است با حمایت‌های همه‌جانبه از واحدها برای حل و فصل مشکلات مربوطه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یابد و حمایت‌های همه‌جانبه مبنای کار باشد.

مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل ادامه داد: بررسی مسائل و مشکلات مالیاتی در ارتباط با واحدهای تولیدی در سالی که مزین به جهش تولید است در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور بخشودگی جرائم و پرداخت مالیات قطعی را در اولویت کاری قرار داده‌ایم.

قلی‌زاده ادامه داد: تمام عزم و جدیت ما دستیابی به اهداف مورد نظر در این زمینه است که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته به تمامی اهداف توسعه‌ای دست یافته و با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته راه حمایت از واحدهای تولیدی را هموار کنیم.

حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی اولویت اساسی است

رامین صادقی رئیس سازمان صمت استان اردبیل نیز در ادامه با اشاره به این که حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و رفع مشکلات آنان در دستور کار است اظهار کرد: به دنبال تحقق اهداف توسعه‌ای در استان هستیم و تمام تلاش و جدیت ما دستیابی به این مهم در آینده‌ای نزدیک است.

وی در ادامه با اشاره به سرمایه‌گذاری در محدوده مس با همکاری شستا بیان کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه معدن و فرآوری معادن فلزی نیازمند ارائه طرح جامعی است که در این زمینه توسعه سرمایه‌گذاری و اشتغال با برنامه‌ریزی‌های اساسی محقق می‌شود.

رئیس سازمان صمت استان اردبیل ادامه داد: در این زمینه همکاری کارشناسان برای واگذاری محدوده فلزی نیازمند همکاری شرکت شستا است و در راستای مطالعات اکتشافی در عنبران نیز مذاکرات لازم انجام می‌یابد تا در صورت امکان انتقال مجوز معدنی به نام شرکت شستا تحقق یابد.

صادقی تصریح کرد: بدون شک شرکت شستا در صورت انجام انتقال مجوز معدنی می‌تواند اقدامات لازم را در زمینه مطالعات اکتشافاتی منطقه محقق و در راستای حل مشکلات مربوطه موفق عمل کند که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است.

لزوم ارائه تسهیلات کم‌بهره به واحدهای تولیدی و صنعتی

محمد اهلی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل نیز بیان کرد: رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی یک اولویت اساسی است و در این زمینه درصدد هستیم به تمامی اهداف توسعه‌ای خود برای اتخاذ تصمیمات مناسب و اساسی جامه عمل بپوشانیم.

وی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اساسی در توسعه واحدهای صنعتی استان تأمین زیرساخت‌های مناسب و کافی است که در این زمینه تمام سعی و تلاش ما حمایت‌های همه‌جانبه از واحدهای تولیدی است تا بتوانیم مشکلات موجود را برطرف کنیم.

اهلی تصریح کرد: ارائه تسهیلات کم‌بهره به واحدهای تولیدی و صنعتی یکی از اولویت‌های اساسی است که در این زمینه از تمام ظرفیت‌ها وامکانات موجود بهره‌گیری کرده و برای رسیدن به توسعه اقتصادی استان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: توسعه شهرک‌های صنعتی استان اردبیل نیازمند مشارکت بخش خصوصی است تا بتوانیم با همکاری و مشارکت‌های همه‌جانبه به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار