اعتراض کاربران به برخورد نامناسب با #سرباز_بابلی؛
انتشار خبر کتک خوردن سرباز بابلی، کاربران را بر آن داشت رسیدگی به این موضوع را از قوه قضائیه و سازمان نظام وظیفه مطالبه کنند.
کد خبر: ۹۲۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵ 15 December 2020

.

به گزارش تابناک سمنان روز گذشته خبر کتک خوردن سرباز بابلی توسط بازپرس دادگاه در فضای منتشر شد که واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت. ماجرا  از این قرار بود که سرباز بابلی شعبه دادگاه حین ورود بازپرس به شعبه، به دلیل اینکه ماسک روی صورت داشته او را نشناخته و کارت شناسایی از او خواسته است. پس از اینکه سرباز درخواست چک کردن کارت شناسایی را می‌کند بازرپرس وقتی با سماجت او مواجه می شود، سیلی به صورتش می زند.

انتشار این خبر با موجی از اعتراضات و خشم کاربران در فضای توئیتر همراه شد. کاربران از قوه قضائیه و سازمان نظام وظیفه می‌خواهند به این موضوع را رسیدگی کنند و با بازپرس ماجرا برخورد جدی داشته باشند.

کاربران معتقدند، سربازان بسیاری در حال خدمت مقدس سربازی هستند که شاید رفتار‌های بدتری با آن‌ها بشود، اما داستانشان رسانه‌ای نشده و مسکوت می‌ماند، فعالان توئیتری همچنین از دولت می‌خواهند به وضعیت سربازان در همه پادگان‌ها رسیدگی بیشتری شود.

شایان ذکر است؛ سرباز بابلی در این باره گفته است: شامگاه دوشنبه به اتفاق پدرم به دفتر رئیس کل دادگستری استان مازندران رفتیم و در جلسه‌ای که مسئولان ارشد قضائی و انتظامی حضور داشتند مسئله پیگیری و حل شد و بازپرس شعبه نیز از من دلجویی کرد.

در ادامه پست‌های اعتراضی کاربرن را با هشتگ #سرباز_بابلی مشاهده می‌کنید:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار