سرپرست فرمانداری شاهرود:
سرپرست فرمانداری شاهرود گفت: همان‌طور که در ستاد تسهیل استان سمنان نیز مصوب شده، واحد‌های تولیدی بدهکار بعد از پرداخت بخشی از بدهی خود می‌توانند از تنفس پرداخت وام استفاده کنند.
کد خبر: ۹۲۴۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸ 15 December 2020

واحدهای تولیدی بدهکار شاهرود مشمول تنفس در بازپرداخت خواهند شد

به گزارش تابناک سمنان ابوطالب جلالی صبح سه شنبه در نشست کارگروه رونق تولید شاهرود به میزبانی فرمانداری ویژه شهرستان درباره حمایت از تولید و اقدامات صورت گرفته در این راستا، بیان کرد: در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مقرر شد تسهیلات معوق واحدهای تولیدی فعال بر اساس بخشنامه بانک مرکزی در صورت پرداخت نقدی ۷.۵ درصد از کل بدهی شش ماه تنفس به وام گیرنده داده شود و سپس مابقی بدهی تقسیط شده و طی پنج سال بازپرداخت گردد.

وی با بیان اینکه حمایت از بنگاه‌های تولیدی در اولویت است، افزود: تعدادی از بنگاه‌های تولیدی شهرستان با کمتر از ظرفیت اسمی خود مشغول به کار هستند که باید با برطرف کردن موانع تولید از آنان حمایت شود.

سرپرست فرمانداری شاهرود با ابراز گلایه از عدم حضور برخی مسئولان استانی و عدم حضور آنها در نشست‌های شهرستانی، گفت: حمایت از بنگاه‌های تولیدی شهرستان در سال جهش تولید از اولویت‌های کاری است که باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان استانی و شهرستانی باشد.

بیکاری یکی از مهمترین مشکلات شاهرود است که با سرمایه گذاری و رونق تولید می‌توان از آن کاست.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار