نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری اولین نشست کمیسیون مشترک برجام پس از مصوبه مجلس در زمینه فعالیت هسته ای ایران، گفت: عراقچی به عنوان نماینده ایران در این کمیسیون باید از مواضع کشور دفاع  مقتدرانه ای داشته باشد.
کد خبر: ۹۲۳۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 13 December 2020
به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی تاکید کرد: انتظار می رود تیم ایران در این نشست بدون لکنت از بدعهدی های اروپاییان در برجام صحبت کند، چرا که باید عراقچی حافظ منافع ملت ایران در موضوعات هسته ای، پارلمانی و دیپلماسی باشد.
 
رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: معاون سیاسی وزارت امور خارجه باید با شجاعت از مصوبات اخیر مجلس دفاع کند و تیم ایران قانون اقدام راهبردی رفع تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران را فرصت مغتنمی بدانند که باعث می شود آنها بدون لکنت زبان و با جدیت در کمیسیون مشترک برجام حاضر شوند.
 
نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزارت خارجه‌های ایران و گروه ۱+۴  (آلمان، فرانسه، روسیه، چین و انگلیس)  به ریاست هلگا اشمید دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا، روز چهارشنبه (۲۶ آذر ۱۳۹۹) به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.
 
بر اساس اعلام کانال اطلاع‌رسانی اخبار معاون سیاسی وزارت خارجه، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه، ریاست هیأت کشورمان در نشست کمیسیون مشترک برجام را برعهده خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار