ساده انگاری کرونا ممنوع؛
به گزارش تابناک سمنان: سید مجتبی اکرم مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه ساده‌انگاری کرونا لطمات و صدمات جبران‌ناپذیر به دنبال دارد، گفت: پرهیز از دورهمی بهترین هدیه یلدایی به کادر درمان است.
کد خبر: ۹۲۳۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱ 13 December 2020

طرح بیماریابی و غربالگری افراد مشکوک به کرونا در استان سمنان به‌خوبی اجرا  شد- اخبار سمنان - اخبار استانها تسنیم - Tasnim

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان ظهر یکشنبه در جلسه کمیته استانی مقابله با کرونا به میزبانی مدیریت درمان سمنان ضمن بیان اینکه یکی از نگرانی‌های بزرگ کادر درمان نزدیک بودن به مراسم دور همی شب یلدا است، ابراز داشت: این ساده‌انگاری وجود بیماری کرونا و برگزار کردن این مراسم آئینی می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیر به همراه داشته باشند.

وی بابیان اینکه پرهیز از دورهمی‌ها می‌تواند بهترین هدیه یلدایی به کادر درمان باشد، ابراز داشت: هم‌اکنون هیچ‌یک از شهرهای استان سمنان قرمز نیست اما این را نباید به معنای پایان بیماری کرونا تصور کرد و با عدم پرهیز پروتکل‌ها دوباره از نارنجی به قرمز تغییر وضعیت خواهیم داد.

سید مجتبی اکرم ضمن بیان اینکه سه ضلع مثلث مردم، مسئولان و کادر درمان کرونا را در محاصره شکست قرار می‌دهد، افزود: از مردم باید درخواست کرد تا دورهمی‌های خود را به‌صورت مجازی برگزار کنند زیرا این حداقل کاری که می‌توان برای برداشتن بار زحمت از دوش کادر درمان برداشت.

اکرم بابیان اینکه پای‌بندی مردم به رعایت دستورالعمل و پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامت خود آن‌ها است، در ادامه تصریح کرد: امروز مهار کرونا به دست همه اقشار مختلف مردمی امکان‌پذیر خواهد بود و رفتاری خارج از این چهارچوب زمینه میدان‌داری بیماری را به دنبال دارد.

وی افزود: افراد سالمند و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای در معرض آسیب بیشتری قرار دارند لذا برای آنکه دورهمی‌ها باوجود بزرگ‌ترها باقوت خود برای سالیان سال باقی بماند و رعایت حال این افراد بهتر است امسال هرگونه ساده‌انگاری را ممنوع کرده و از دوره‌ای شب یلدا اجتناب کنیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار