حجت الاسلام عباس امینی:
به گزارش تابناک سمنان: حجت الاسلام عباس امینی امام‌جمعه شاهرود بابیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۰ باید متناسب باسیاست‌های کلان کشور تدوین شود، گفت: این بودجه هموار کننده برنامه هفتم توسعه است.
کد خبر: ۹۲۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳ 11 December 2020

استقلال دانشگاه صنعتی مطالبه مردم شاهرود است

امام‌جمعه شاهرود ظهر آدینه در خطبه‌های مجازی این هفته شاهرود اظهار داشت: بودجه سال ۱۴۰۰ باید متناسب باسیاست‌های کلان کشور تدوین شود چراکه این بودجه همواره کننده برنامه هفتم توسعه است.

وی با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری از مجلس برای تصویب بودجه سال آتی بیان کرد: این بودجه باید به‌گونه‌ای تدوین و بهینه مصرف شود و اقتصاد مقاومتی و عدم اتکا به نفت باید در آن لحاظ شود.

حجت‌الاسلام عباس امینی بابیان اینکه بودجه ۱۴۰۰ آخرین بودجه دولت دوازدهم و اولین بودجه قرن جدید است، افزود: مفاد آن می‌تواند چشم‌انداز سال ۱۴۰۴ را ریل‌گذاری کند و بستر توسعه و پیشرفت را فراهم کند.

امینی با تأکید بر اینکه اقتصاد کرونا و تبعات آن نیز باید در بودجه سال آینده لحاظ شود، اضافه کرد: طرح اقدام راهبردی در لغو تحریم‌ها کارشناسی شده و مورد تائید شورای امنیت کشور است و به دولت کمک می‌کند تا از منافع مردم و کشور در مقابل زیاده‌خواهی غربی‌ها صیانت کند.

وی با تأکید بر اینکه این طرح می‌تواند عزت ملت ایران را بیش‌ازپیش تأمین کند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بارها درباره خطر نفوذی‌ها تذکر داده‌اند و لازم است مسئولان امنیتی بدانند چه در حوزه اقتصاد، سیاست، فرهنگ و چه در حوزه امنیت اگر نسبت به نفوذی‌ها توجه نشود ما خسارت می‌بینیم.

امام‌جمعه شاهرود گفت: در حوزه امنیت، شهادت دکتر فخری زاده آخرین خسارت ما بود و دولت باید این مسئله را به جد پیگیری کند.

امینی در ادامه با تأکید بر اینکه هفته وحدت حوزه و دانشگاه را در پیش داریم و باید ظرفیت‌های یکدیگر را تکمیل و نیاز کشور را رفع کنند، بیان کرد: این وحدت رکن و مولد انقلاب است و باید پایدار باشد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار