سردار عبدالله حسنی:
به گزارش تابناک سمنان: سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۳۳ فقره سرقت سیم و کابل در شهرستان سمنان با دستگیری یک معتاد سابقه‌دار خبر داد و گفت: این فرد همراه با پرونده خود تحویل مراجع قضایی شده است.
کد خبر: ۹۲۱۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷ 06 December 2020

یک سارق با ۲۰۰ فقره سرقت به دام افتاد

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در پی وقوع سرقت‌های سیم و کابل در سطح شهرستان سمنان، مأموران انتظامی با تشکیل قرارگاه سرقت و بررسی تمام جوانب امر، موضوع را به طور ویژه مورد پیگیری قراردادند، بیان کرد: مأموران کلانتری ۱۳ گلستان شهرستان سمنان در تحقیقات فنی و تقویت گشت‌های محسوس و نامحسوس، سرنخ‌هایی از یک معتاد سابقه دار را در همین خصوص به دست آوردند.

وی از معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: برابر تحلیل علمی آمار مجرمان و بزهکارانی که توسط پلیس دستگیرشده‌اند، اعتیاد به مواد مخدر ریشه بسیاری از جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی است.
سردار عبداله حسنی با بیان اینکه پس از هماهنگی‌های لازم، عملیات دستگیری این سارق نیز آغاز و متهم در اقدامی ضربتی دستگیر شد، افزود: فرد دستگیرشده ۳۸ ساله و معتاد به مواد مخدر و سابقه دار است که در بازجویی‌ها به ۳۳ فقره سرقت سیم و کابل در سطح شهرستان سمنان اعتراف کرد.

حسنی با تاکید بر اینکه ارتقا امنیت نیازمند همراهی و همکاری آحاد جامعه با پلیس است از عموم مردم خواست هر گونه اطلاعات و اخبار خود در خصوص فعالیت‌های مجرمانه و غیرقانونی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار