جشنواره ملی گوهر فاطمی با هدف تبلیغ، گسترش و نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب در استان اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۱۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱ 06 December 2020

دبیر جشنواره گوهر فاطمی استان گفت: جشنواره ملی گوهر فاطمی با هدف تبلیغ، گسترش و نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب در رده‌های مختلف سپاه حضرت عباس (ع) استان نیز برگزار می‌شود.
شیرمحمدپور افزود: این جشنواره به منظور ایجاد شرایط رقابت، شناسایی و معرفی استعداد‌ها و توانایی آحاد جامعه مخاطب اعم از زنان و مردان، که در حوزه عفاف و حجاب به شکل کاربردی و میدانی فعالیت می‌کنند، انجام می‌شود.
دبیر جشنواره گوهر فاطمی استان اردبیل هدف از جشنواره را تبلیغ، نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب و ارائه الگوی شایسته به جامعه مخاطب براساس ارزش‌ها و آموزه‌های اسلامی، ملی و انقلابی بیان و اظهار کرد: کارکنان پایور، همسران، فرزندان و سربازان و بسیجیان فعال استان می‌توانند در جشنواره گوهر فاطمی شرکت کنند.
شیرمحمدپور با اشاره به اینکه عناوین آثار شامل، فیلم کوتاه، عکس، دلنوشته و شعر می‌باشد، خاطر نشان کرد: محور‌های آثار تولیدی می‌تواند در یکی از زمینه‌های، عفاف و حجاب جهادگری و ایثار، عفاف حجاب فرهنگ و هنر، عفاف حجاب دانش و پژوهش و عفاف حجاب خلاقیت و نوآوری باشد.
وی تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا آخر دی ماه ۱۳۹۹ به دبیرخانه جشنواره یا مرکز فرهنگی خانواده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ارسال کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار