بسیج دانشجویی دانشگاه‌های غیرانتفاعی مشهد:
بسیج دانشجویی دانشگاه‌های غیرانتفاعی مشهد در بیانیه‌‌ای چاپ کاریکاتور پیامبر اسلام در نشریه شارلی ابدو را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰ 25 January 2015

به گزارش تابناک،در متن بیانیه حوزه بسیج دانشجویی امام حسین(ع) دانشگاه‌های غیرانتفاعی مشهد در هتک حرمت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اسلام آمده است:

عاملان آمریکا و صهیونیسم جنایتکار در سالگرد واقعه ساختگی ۱۱ سپتامبر بار دیگر پس از به آتش کشیدن کتاب الهی قرآن کریم توسط کشیش افراطی آمریکایی دست به اقدام زشت و نکوهیده دیگری زده که دل مسلمان جهان را به درد آوردند.

آنان با پرچم آزادی بیان اقدام به اهانت به ساحت پیامبر گرامی اسلام و مقدسات مسلمانان کردند، که دیگر بار عمق کینه و دشمنی و ترس از گسترش بیداری اسلامی و فرهنگی که مبتنی بر اسلام ناب و قرآن است را نمایان‌تر ساخته. بی شک هدف از این اقدامات کاستن از امواج روز افزون اسلام خواهی در تمامی نقاط جهان بخصوص در بین جوانان است که به فضل و به وعده الهی،گستره اسلام سرتاسر جهان را فرا خواهد گرفت.

بی شک اقدام این نشریه،نقشی مستقیم در حمایت از تروریسم و افراط گرایی و افراط گرایان خواهد داشت و این اقدام شنیع را به هیچ شکل قابل توجیه نخواهد بود.

درست یک هفته بعد از حمله تروریستی گروه داعش به هفته نامه شارلی ابدو، شماره جدید این هفته نامه با کاریکاتور موهنی از پیامبراسلام منتشر شد،این اقدام شارلی ابدو، تکمیل کننده اقدام داعش و نشان دهنده سناریویی از قبل آماده شده در توهین و تخریب اسلام است.

حال ما دانشجویان دانشگاه‌های غیرانتفاعی مشهد ضمن محکومیت و اعلام انزجار ازین گونه اعمال تفرقه افکنانه بیم آن داریم، نکند قدم زدن با حامیان اهانت به ساحت حضرت محمد(ص)، چهره یشان را به عنوان نمایندگان نظام مقدس اسلامی که پرچم دار مقاومت و نماد آزادیخواهی در چشم مسلمانان و جهانیان هست تیره و تار کند که در این صورت جریان انقلابی دانشجویی از شما این حرکات را قبول نخواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار