به دلیل بروز کرونا امسال یکی از برنامه‌های اصلی اتاق اصناف همدان توجه خیرین اصناف بیش از پیش به کمک‌های مردمی و افراد نیازمند است.
کد خبر: ۹۱۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶ 10 November 2020
به دلیل بروز کرونا امسال یکی از برنامه‌های اصلی اتاق اصناف همدان توجه خیرین اصناف بیش از پیش به کمک‌های مردمی و افراد نیازمند است.
 
به گزارش گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف همدان، حسین محرابی گفت: به دلیل بروز کرونا امسال یکی از برنامه‌های اصلی اتاق اصناف همدان توجه خیرین اصناف بیش از پیش به کمک‌های مردمی و افراد نیازمند است.

با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک‌های مومنانه، خیرین اصناف با جمع آوری مبلغی اقدام به خرید بسته‌های معیشتی برای نیازمندان این صنوف و سایر افراد کرده است.

رئیس اتاق اصناف همدان ادامه داد: تعدادی از خانواده‌های نیازمند در همدان شناسایی شدند و بسته‌های معیشتی از طریق بسیج و اصناف به دست افراد می‌رسد.

محرابی تاکید کرد: همت مردم در این وضعیت شیوع کرونا باعث شده تا در کنار دولت به مردم نیازمند کمک شود.
وی با بیان این‌که یکی از کار‌های ماندگار کمک به نیازمندان است افزود: امیدوارم هرساله سفره‌های افطاری جابه جا شود و تبدیل به کمک ها‌ی مومنانه شود.

بسته‌ها و اقلام اهدایی توسط اتاق اصناف که باتلاش و سعی اتحادیه‌های صنفی همدان تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گرفت، به شرح زیر می‌باشد:

۱- تعداد ۱۲۰ قوطی کنسرو ماهی
۲-تعداد ۶۰ قوطی کنسرو قیمه
۳-تعداد ۶۰ قوطی کنسرو قرمه
۴- تعداد ۷۵ قوطی کنسرو نخود
۵-تعداد ۸۹ قوطی کنسرو عدس
۶- چایی ۹۰۰ گرمی ۶۰ بسته

به ارزش ریالی ۸۰ میلیون ریال
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار