مدیرکل بهزیستی استان سمنان:
مدیرکل بهزیستی استان سمنان از ایجاد شغل برای ۸۸ بیمار بهبودیافته اعتیاد طی سال جاری خبر داد و گفت: توانمندسازی این افراد برای پاک نگه‌داشتن آن‌ها از اعتیاد در دستور کار است.
کد خبر: ۹۱۵۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹ 09 November 2020
 
۸۸ شغل برای بیماران بهبود یافته اعتیاد در استان سمنان ایجاد شد

به گزارش تابناک سمنان علیرضا ایزدپور ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل بهزیستی سمنان ضمن بیان اینکه طی سال‌جاری برای ۸۸ بیمار بهبودیافته اعتیاد در استان اشتغال ایجادشده است، ابراز داشت: با توجه به اینکه توانمندسازی و ایجاد اشتغال می‌تواند به پاک نگه‌داشتن این افراد و جلوگیری از بازگشت آن‌ها به اعتیاد کمک کند لذا این امر در زمره فعالیت‌های بهزیستی پیگیری می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه راه‌اندازی و تأسیس مراکز جامع ترک اعتیاد برای استان سمنان نیز پیگیری می‌شود، افزود: پس از دو هفته سم‌زدایی و چهار ماه اقامت در این مراکز به مدت یک سال خدمات لازم به بهبودیافتگان اعتیاد انجام می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه طی هفت ماهه نخست سال جاری خدمات لازم در زمینه ترک اعتیاد به ۸۰۰ نفر ارائه‌شده است، ابراز داشت: ۱۱ مرکز سرپایی و ۱۳ مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد بستر لازم برای مصون‌سازی معتادان را فراهم می‌کنند.

ایزد پور بابیان اینکه از ابتدای تیرماه سال جاری غربالگری بینایی هفت هزار کودک سه تا شش سال انجام‌شده است، در ادامه تصریح کرد: در مورد شنوایی‌سنجی نیز از ابتدای سال جاری دو هزار و ۷۲۲ نوزاد در هفت مرکز مورد ارزیابی شنوایی واقع شدند.

وی بابیان اینکه طی سال جاری شش هزار و ۶۶۳ نفر از خدمات مشاوره تلفنی خط ۱۴۸۰ بهره‌مند شدند، افزود: طی هفت ماهه سال جاری خدمات مشاوره ژنتیک را به تعداد ۶۴۶ نفر و خدمات مشاوره حضوری نیز به تعداد سه هزار و ۷۳ نفر ارائه‌شده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار