انتصابات بدون فشاری سیاسی؛
به گزارش تابناک سمنان: عبدالرضا میقانی  فرماندار مهدی‌شهر بابیان اینکه انتصابات بر اساس شایسته‌سالاری انجام می‌شود، گفت: هیچ فشار سیاسی برای انتصابات در شهرستان وجود نداشته است.
کد خبر: ۹۱۵۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷ 09 November 2020

فیلم| میقانی: به شهرستان گردشگری مهدی‌شهر سفر نکنید | خبرگزاری فارس

فرماندار مهدی‌شهر صبح دوشنبه در جلسه شورای اداری مهدی‌شهر به میزبانی سالن جلسات فرمانداری این شهرستان با موضوع تکریم و معارفه معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار و بخشدار مرکزی مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه هیچ فشار سیاسی برای انتصابات در شهرستان وجود نداشته است، ابراز داشت: همه انتصابات بر اساس شایستگی افراد صورت گرفته است.

وی بابیان اینکه دستگاه‌های اجرایی می‌بایست در راستای جذب اعتبارات با دقت و سرعت بیشتری تلاش کنند، ابراز داشت: در نهایت مجموع این عوامل به پیشرفت و توسعه شهرستان کمک خواهد کرد و رونق و اشتغال را برای این منطقه به دنبال خواهد داشت.

عبدالرضا میقانی  بابیان اینکه مدیران این شهرستان اکثریت را افراد بومی، دلسوز و کاربلد تشکیل می‌دهند، افزود: حل مشکلات مردم و پاسخ مناسب به تکریم ارباب رجوع و جذب اعتبارات حوزه هر دستگاه برای پیشرفت شهرستان از مدیران دستگاه‌ها و معاونان و بخشداران انتظار می‌رود.

میقانی بابیان اینکه مدیران می‌بایست پیش‌بینی‌های لازم را برای مدیریت بحران در فصل سرما را داشته باشند، تصریح کرد: آمادگی کامل و به‌روز نمودن تجهیزات، آمادگی نیروهای انسانی، برنامه‌ریزی دقیق و توجه به هشدارها در راستای خدمات‌رسانی شایسته به مردم در فصل سرما ضروری است.

وی افزود: با توجه به هشدارهای هواشناسی این مهم می‌طلبد تا قبل از وقوع بحران پیش‌بینی‌های لازم برای اسکان مسافران احتمالی، جلوگیری از انتقال ویروس کرونا و رفع نواقص موجود انجام و تقسیم وظایف به‌درستی انجام شود.

همچنین  در این مراسم محمد ادب به سمت معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری و نرجس درخشنده به عنوان بخشدار مرکزی مهدی‌شهر منصوب شدند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار