معاون کمیته امداد استان سمنان:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد سمنان گفت: با هدف کمک و تسهیل ازدواج جوانان خانواده‌های تحت پوشش در سال جاری ۱۹۶ کمک هزینه جهیزیه در استان اهدا شده است.
کد خبر: ۹۱۴۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱ 04 November 2020

۱۹۶کمک هزینه جهیزیه به نیازمندان استان سمنان اهدا شد

به گزارش تابناک سمنان سیده فاطمه تقوی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران و رسانه‌ها به میزبانی کمیته امداد سمنان با بیان اینکه در هفت ماهه نخست سال جاری ۱۹۶ سری کمک‌هزینه خرید جهیزیه اهدا شده است، بیان کرد: این تعداد کمک هزینه به نوعروس‌ها، هدیه ازدواج به فرزندان پسر خانوارهای تحت حمایت، کمک‌هزینه به ازدواج مجدد و به دختران نیازمند تعلق گرفته است.

وی با بیان اینکه هنوز ۶۳ مددجو در انتظار همدلی مردم برای تهیه جهیزیه و تسهیل در امر ازدواج هستند، افزود: مردم نیک‌اندیش استان سمنان با تأمین هزینه‌های ازدواج این تعداد جوان، می‌توانند زمینه ایجاد یک زندگی ساده را برایشان فراهم آورند.

معاون کمیته امداد استان سمنان بیان کرد: علاوه بر کمک‌های نقدی و غیر نقدی به نوعروسان و نیازمندان متقاضی برای تهیه جهیزیه خدمات مشاوره فردی و گروهی قبل و بعد از ازدواج ارائه می‌شود.

تقوی با بیان اینکه ارائه مشاوره خانواده در راستای تحکیم بنیان و قوام زندگی مددجویان تحت حمایت انجام می‌شود، بیان کرد: دختران تحت حمایت کمیته امداد در حال تحصیل در صورت ازدواج تا آخرین مقطع تحصیلی، حمایت می‌شوند همچنین زوجین در شرف ازدواج تحت حمایت در صورتی که شغلی نداشته باشند تسهیلات اشتغال‌زایی برای ایجاد کسب‌وکار و در صورت نیاز تسهیلات کارگشایی تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال دریافت می‌کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار