حجت الاسلام علی شکری:
به گزارش تابناک سمنان: حجت الاسلام علی شکری  مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه ظرفیت‌های مردمی برای تبلیغ و ترویج دین اسلام به‌کار گیری می‌شود، گفت: مردمی کردن تبلیغات رسالت و محور فعالیت‌های این اداره کل است.
کد خبر: ۹۱۳۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳ 02 November 2020

نسخه چاپی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان صبح دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و کنونی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به میزبانی مجتمع ولایت سمنان با اشاره به اینکه ترویج تبلیغ حکیمانه دین مبین اسلام و همچنین مردمی کردن تبلیغات در راستای اجرای اهداف عالیه نظام اسلامی در زمره رسالت‌های تبلیغات اسلامی محسوب می‌شود، گفت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی و فضای مجازی یکی از مهمترین مسائلی است که باید به آن تاکید کرد.

وی با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی مانند مؤسسات، کانون‌های فرهنگی، هیئت‌های مذهبی و… برای تبلیغ دین مبین اسلام، افزود: جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی با ترویج فرهنگ دینی و سبک زندگی اسلامی و همچنین توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از تأکیدات ما در مجموعه تبلیغات اسلامی است.

حجت الاسلام علی شکری با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب دیگر موضوعی است که در بدنه تبلیغات اسلامی می‌بایست به آن تاکید داشت، ابراز کرد: یکی از موضوعاتی که از دو سال قبل و با تغییر رئیس تبلیغات اسلامی کشور بر آن تاکید شده، موضوع ظرفیت‌های مردمی است.

شکری با بیان اینکه جوان‌گرایی یکی دیگر از موضوعاتی است که در حوزه تبلیغ طی دو سال اخیر به کرات در حوزه کاری تبلیغات اسلامی به آن توجه شده است، بیان کرد: نخبه شناسی در حوزه تبلیغ و فعالیت در حوزه‌های مجازی از دیگر فعالیت‌هایی است که طی دو سال اخیر شاهد آن بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه در حوزه تبلیغ در کنار مردمی شدن تبلیغ، توجه به مساجد، جوانان، نخبگان و… موضوع مهم «خردورزی» و همچنین «آینده پژوهی» دو پدیده‌ای هستند که در زمینه تبلیغ تقویت شده و امروز شاهد اجرای برنامه‌های خوبی در این دو حوزه هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از اجرای تحول اجتماعی مسجد محور یا امام محله نیز طی دو سال اخیر خبر داد و تاکید داشت: تشویق خانواده‌ها و جوانان به مسجد، قرارگیری مسجد در محور کارها و اقدامات اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و… در زمره برکات و محورهای این طرح است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار