علی تشنه دل:
به گزارش تابناک سمنان: علی تشنه دل رئیس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه مرکز شبانه‌روزی بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی در استان راه‌اندازی شد، گفت: هدف این مرکز حل‌وفصل مشکلات واحد‌های تولیدی است.
کد خبر: ۹۱۲۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹ 27 October 2020

علی تشنه دل - خبرگزاری بازار - سایت خبری بازار

 

رئیس سازمان صمت استان سمنان ظهر سه‌شنبه در آئین افتتاح مرکز شبانه‌روزی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در شهر سمنان ضمن بیان اینکه علاوه بر رفع چالش‌های واحدهای تولیدی، طرح‌های سرمایه‌گذاری نیز رصد خواهند شد، ابراز داشت: رفع موانع واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی استان در این مراکز پیگیری می‌شود.

وی بابیان اینکه موارد مربوط به تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه تمام نیز در این مراکز رصد خواهند شد، ابراز داشت: باید این نکته را نیز در نظر گفت که اهتمام ویژه دستگاه‌های اجرایی و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان می‌تواند در این مهم اثرگذار باشد.

علی تشنه دل افزود: حل‌وفصل مشکلات واحدهای تولیدی، تأمین مالی، تعیین تکلیف بدهی‌های معوق همچنین رفع چالش‌های مرتبط با محیط‌زیست، منابع طبیعی و معادن و رفع موانع صادراتی از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این مرکز محسوب می‌شود.

تشنه دل در ادامه تصریح کرد: سال‌ها تاکید رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی و جهش اقتصادی برای حل مشکلات تولید است لذا تلاش شد تا با عنایت به فرمایش‌های معظم له این مرکز در استان سمنان نیز آغاز به کار کند تا از این طریق چالش‌های موجود حل و گامی به سوی توسعه کشور برداشته شود.

وی بابیان اینکه اولویت بررسی و حل‌وفصل مشکلات واحدهای تولیدی، به ترتیب با دستگاه اجرایی مرتبط در سطوح استانی و سپس ملی خواهد بود، افزود: بر این اساس تیمی متشکل از نمایندگان دستگاه‌های عضو کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان پاسخگوی تلفنی متقاضیان و انعکاس موضوع به مسئولین ذی‌ربط هستند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار